Elke maxtor die ik had (van 10 tot 60 GB) is het afgelopen etmaal kapotgegaan. Ze zijn niet beschrijfbaar, geven om de haverklap een blue-screen ,cluster 2 is bezet door vshlog.txt, scandisk en partitionmagic geven foutmeldingen (files open) ect. Omdat ik niet de enige ben met hd-problemen is er misschien meer aan de hand?
3 in een etmaal is wat teveel toeval voor een gewone crash. Bovendien schijnen ze allen dezelfde symptonen te hebben. Al virus gescanned?
Zoek even op Ultimate Bootdisk. Daar zit een virusscanner op en is vanuit eigen menu aan te zetten vanuit DOS.
Zoek even op Ultimate Bootdisk. Daar zit een virusscanner op en is vanuit eigen menu aan te zetten vanuit DOS.
hitte?
Nu ik een hddkoeler heb, maakt die van mij geen gekke geluiden meer
Nu ik een hddkoeler heb, maakt die van mij geen gekke geluiden meer
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
cluster 2 is bezet door vshlog.txt
Dit zijn allemaal softwarematige problemen, lijkt mij een virus.foutmeldingen (files open)
Ik heb ook 2 verrotte liggen, bij mij blijven op de onderkant die ledjes knipperen, heel langzaam. Verders doen ze geen moer.....
Verwijderd
Boot eens met een DOS-disk (< versie 7.00). Vshlog.txt is een logbestand van McAfee, dus je heb blijkbaar een virusscanner.
Verwijderd
Dit heb ik dus ook gehad. Hele rare foutmeldingen op de HD (Maxtor) en veel Bad Sectors....... BSOD's.....Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 16:54:
Elke maxtor die ik had (van 10 tot 60 GB) is het afgelopen etmaal kapotgegaan. Ze zijn niet beschrijfbaar, geven om de haverklap een blue-screen ,cluster 2 is bezet door vshlog.txt, scandisk en partitionmagic geven foutmeldingen (files open) ect. Omdat ik niet de enige ben met hd-problemen is er misschien meer aan de hand?
Wat bleek: Er was nix mis met de HD, maar me memorybankje (256 MB) was niet helemaal o.k.
Geheugen vervangen en me HD was weer helemaal gezond.
Dus ook de bad sectors die Scandisk aangaf waren er dus niet meer (nooit bestaan dus).
Ik zou zeggen: Download ff een testproggie voor je geheugen die je op een bootdisk kan zetten en check je memory ff.
Lijkt mij ook echt sterk dat het aan die Maxtors (3?!?) ligt.
Suc6
Ik heb nu ook net me 2 maanden oude Maxtor 80 GIG 7200 rpm liquid baring HD ,
Naar de klote . Hij maakt de hele tijd een slepend geluid . En hij ziet hem in de
Comp als lokaal station . Als ik hem wil accessen loopt me hele pc zowat vast
Ik heb deze HD gekocht bij digiworld , twee maanden geleden .
Denken jullie dat ik bij hun garantie krijg of moet hij echt terug naar Maxtor zelf ?
Naar de klote . Hij maakt de hele tijd een slepend geluid . En hij ziet hem in de
Comp als lokaal station . Als ik hem wil accessen loopt me hele pc zowat vast
Ik heb deze HD gekocht bij digiworld , twee maanden geleden .
Denken jullie dat ik bij hun garantie krijg of moet hij echt terug naar Maxtor zelf ?
Pagina: 1