Toon posts:

Oud team met 500K blocks, hoe te retiren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo()

Ik ben nog admin van een oud teampje, daar staan nog 500.000 blokjes, weet iemand hoe ik die kan retiren naar DPC ?

gr.

-=G

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
mail ze maar ff naar me doe ik het voor je >:)

Verwijderd

Dat kan gewoon in je opties of zo van je team.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Blokjes die al bij een team horen kun je niet retiren naar een ander team. Je zou hoogstens alle individuele leden van een team kunnen laten retiren naar een DPC adres (of gewoon lid kunnen laten worden van DPC), maar dan nog zou dat alleen gelden voor nieuwe blokjes.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
'oude blokjes' --> blokjes die dus al voor een ander team gekraakt zijn danwel blokjes die door lid te worden van een team daarheen verhuist zijn. Helaas kan je dus vrij weinig meenemen naar de DPC :(

We spend our years as a tale that is told

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Je kan Dnet vragen of ze dat voor je willen doen, maar in principe is het niet mogelijk.....Helaas.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 12:29 schreef Herman het volgende:
Je kan Dnet vragen of ze dat voor je willen doen, maar in principe is het niet mogelijk.....Helaas.[/quote]Nee, wees blij dat dit niet kan.
Stel je voor dat Russian Team en Hackzone samen zouden gaan. Dan is er meteen een nieuwe nummer 1, die erg lastig in te halen zou zijn (zelfs voor DPC).

Het verbaast me wel een beetje dat ze dit nog niet hebben gedaan. Het is te laat om DPC nog dwars te zitten, maar die commies zouden de yanks een flink pak op hun broek kunnen geven.

Verwijderd

Voor zover ik weet is het technisch wel mogelijk... een voorwaarde is dat alle emailadressen van het oude team al een tijdje 100% zijn gestopt met flushen.
Als dat zo is kun je mailen met distributed.net, daar zit dan iemand die het kan regelen.
Het schijnt dat je wel een goede motivatie voor die verhuizingsactie moet hebben trouwens :)
Pagina: 1