Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[sub] code probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Als de laatste [/sub] van een post niet voorafgegaan is door een enter klopt de layout niet:

De laatste 2 zijn hetzelfde overigens, alleen om aan te tonen dat het alleen om de laatste [/sub] gaat.

[edit] vaag, nu is het weg maar in de preview stond het nog verkeerd. In een andere post ging het ook fout: link

test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug

test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug test ivm bug

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• P5ycho
Afbeeldingslocatie: http://deathwish.gamepoint.net/subcode2.gif

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ik zie het niet :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

ik ook niet?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• P5ycho
in de screenshot, laatste regel van de preview...
en [rml]P5ycho in "[ WC+PELT] P4 in Addtronics [ +PICS] stap1"[/rml] laatste regel

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

zo, ik snap het eindelijk :P

wat je bedoelt is dat als er een wrap komt van tekst die in sub-tags staat, die op de laatste regel een andere regelhoogte hebben!
Uh tsja... zo zit de browser nou eenmaal in elkaar, daar kan ik weinig aan doen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.