Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Extra maps toevoegen in UT?????

Pagina: 1
Acties:

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
'K heb extra maps gedowned voor UT. Geunzipped in de goede dir, maar kreeg ze niet te zien in het scherm waar je het level selecteert. :( Als ik echter UT-editor opstart, kan ik wel de map openen, en dan "play level" doen, en de level spelen. Iemand help? :?

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Misschien overbodig en heb je deze allang geprobeerd - je schreef dat je in de goeie map zat - maar je weet maar nooit.. komt uit de faq..

*.utx files belong in the Unreal\Textures folder
*.uax files belong in the Unreal\Sounds folder
*.umx files belong in the Unreal\Music folder
*.u, *.int files belong the Unreal\System folder
And last, but definitely not least, *.unr files are the maps. They go into Unreal\Maps.

• B.A. Baracus
  • Niet online
Helaas..dat stukkie faq had ik al. En nog een vraag, ik heb dat inoxxpack gedowned, maar in de zip zit alleen een .umod file. En dan?

Verwijderd

Je moet dubbelklikken op de .umod file. De mappack installeert zich dan vanzelf.

Die .umod file kun je na installatie weer verwijderen.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Die extra maps zijn echt vreselijk....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ze nemen nu al ruim 1 Gig in beslag :)
Moet binnen kort maar es de minder goede mappen eruit gooien...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Als je maps in de maps directory toevoegt kanje ze automatisch in het spel uit het menu kiezen, mits ze dus het goede voorzetsel hebben (DM- CTF- etc).

Daarnaast kan je een level alleen maar in de editor openen als je alle bestanden op de goed plek hebt neergezet, de editor is namelijk gewoon een andere verschijningsvorm van het draaiende spel zelf.

Dus als jij je levels uitgepakt hebt, en in de goede directories hebt neergeplant, kan het alleen maar bouten als de namen niet kloppen. of als ze niet in de maps directory staan.

trouwens, als je lui bent kan je ook gewoon vanuit een zipje op een map dubbelklikken, dan wordt UT gestart en kan je de map spelen. Dit kan echter alleen als er geen extra texture/sound/script of wat dan ook voor bestanden bijzitten.
Umod's installeren zichzelf.

Dit is natuurlijk allemaal uitgaande van het feit dat je een legale originele up to date en echte versie van UT hebt, maar dat heeft natuurlijk iedereen. :) (ik iig wel)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1