Ik heb in mijn webpagina een iframe object met bepaalde inhoud. Nu heeft dat frame een height van 100%, maar die wordt dus aangepast aan de height van de pagina waar hij instaat (een cel in een tabel eigenlijk). Maar nu wil ik eigenlijk hebben dat dat iframe ( en dus ook die tabel cel) zo groot is als de pagina die het iframe als source heeft. Standaard heeft hij dat dus niet en valt een deel van de source pagina weg of je moet een vieze scrollbar gebruiken.
Is het mogenlijk om dat toch te realizeren met een java scriptje of op een andere manier? Ik zie niet hoe je aan de "hoogte" van die source pagina kunt komen in de "hoofd" pagina met javascript...
Alvast bedankt Maarten
p.s. misschien is dit al een gevraagd maar de seach functie schijnt kapot te zijn op het moment...
Is het mogenlijk om dat toch te realizeren met een java scriptje of op een andere manier? Ik zie niet hoe je aan de "hoogte" van die source pagina kunt komen in de "hoofd" pagina met javascript...
Alvast bedankt Maarten
p.s. misschien is dit al een gevraagd maar de seach functie schijnt kapot te zijn op het moment...