Toon posts:

Rechterspeaker ineens geen geluid meer..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..Ik was net ff op me computer bezig en toen wilde ik een muziekje aandoen. Ik zet dus die muziek aan hoor ik alleen geluid uit de linkerspeaker! Dus ik overal kijken of de balance wel goed staat..ja die staat overal goed. Dus ik trek het stekkertje van de speakers een klein stukje uit de geluidskaart (zodat je uit een van de speakers geluid hoort), toen kwam er wel geluid uit de rechter maar heel lelijk, dus hij is niet helemaal kapot ofzo volgens mij.

Ik heb een SB Live! 1024 en Altec Lansing speakers. Hier heb ik nog nooit last van gehad......HELP!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Het ligt dus duidelijk niet aan de stekker of andere externe hardware.

Het kan nog zijn:

- Rechterkanaal geluidskaart overbelast/kortsluiting (Reboot helpt)
- Toch balansinstellingen.

Download my music on SoundCloud

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 03:08

Nobby

Nuts!

Ik zou toch ff andere kabels proberen, kan zijn dat ie toch ergens beschadigd is :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Had ik gisteren ook... ik heb m'n computer aangesloten op een versterker en daar zat één tulpje niet helemaal goed. Probeer de boxjes eens uit op een discman en kijk of er dan wel goed geluid uit komt. Dan weet je ook of het aan de boxen/(bij mij versterker) ligt :)

[ Voor 0% gewijzigd door WOmBaT op 06-08-2002 16:12 . Reden: debiele zinsvolgorde :* ]

Verwijderd

Duidelijk een kapotte speaker...

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan die ineens kapot gaan dan?

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn SoundBlaster 16. Het is verholpen met een beetje solderen... 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Pagina: 1