Lees net op wclegacy (www.wclegacy.com) dat er alweer een maphack is uitgebracht. Waarom blijft het nou nooit eens hackvrij. Je bent gewoon zielig als je die dingen gebruikt. zucht zucht diepe zucht.
Helemaal mee eens. Gelukkig is een Maphack eigenlijk het enige wat cheaters kunnen doen, en het geeft je zeker een groot voordeel, maar niet zo groot dat een slechte speler in eens kan winnen van een goede speler.
Verwijderd
Waarom? Er is gewoon nog steeds vraag naar. En mensen die dit gebruiken......... ja, dat gewoon zielig!!
Ja ik had het ook al ergens opgevangen 
Het schijnt dat er 2 versies zijn. een waarbij alleen de minimap zichtbaar wordt en een waarbij de fog of war weggaat
Hopelijk gaat blizzard er snel wat aan doen
Het schijnt dat er 2 versies zijn. een waarbij alleen de minimap zichtbaar wordt en een waarbij de fog of war weggaat
Hopelijk gaat blizzard er snel wat aan doen
Make sure to report all instances of a hack and have proof and send it to Blizzard at hacks@blizzard.com
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
http://forums.battle.net/war3-general/posts/cv/47192.shtml
hier staat een interessant stuk van Blizzard over cheaten met Warcraft III
hier staat een interessant stuk van Blizzard over cheaten met Warcraft III
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Elke redelijk goede speler wint gewoon elke game dan =[Hielko schreef op 06 augustus 2002 @ 15:28:
Helemaal mee eens. Gelukkig is een Maphack eigenlijk het enige wat cheaters kunnen doen, en het geeft je zeker een groot voordeel, maar niet zo groot dat een slechte speler in eens kan winnen van een goede speler.
Het ligt voor de hand dat de newbies er niet mee kunnen winnen
maar als jij precies ziet wat de ander doet kun je toch altijd zorgen dat je precies
de anti-strat klaar hebt staan. Verder weet je altijd wanneer hij naar je toekomt
enzo.. je kunt maar op 1 manier verliezen imo
en dat is door imbalance van items.. bijv landmines ofzo
heel je base plat in 5sec, gg^^
Waarom gebruikt me dan een maphack
Het is toch helemaal niet leuk om een maphack te gebruiken
Dan win je en dan
dan heb je eigenlijk niet eens gewonnen
Smorrie: Maar een andere goede speler weet meestal ook wat de tegenstander aan het doen is met behulp van scout units, spells, invisible units etc. Tuurlijk, daar heb je lang niet zoveel aan als een maphack, maar het is een begin.
Maar wat ze zouden moeten doen is gewoon server-side bijhouden waar alle units van iedereen zijn en pas als de server ziet dat een andere speler een unit van iemand anders kan zien die informatie doorsturen naar de andere speler. Dan heb je niks meer aan maphacks.
Maar wat ze zouden moeten doen is gewoon server-side bijhouden waar alle units van iedereen zijn en pas als de server ziet dat een andere speler een unit van iemand anders kan zien die informatie doorsturen naar de andere speler. Dan heb je niks meer aan maphacks.
Smorrie, Speelde jij geen starcraft (vanilla; broodwar ?)Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 04:10:
[...]
Elke redelijk goede speler wint gewoon elke game dan =[
Het ligt voor de hand dat de newbies er niet mee kunnen winnen
maar als jij precies ziet wat de ander doet kun je toch altijd zorgen dat je precies
de anti-strat klaar hebt staan. Verder weet je altijd wanneer hij naar je toekomt
enzo.. je kunt maar op 1 manier verliezen imo
en dat is door imbalance van items.. bijv landmines ofzo
heel je base plat in 5sec, gg^^
It's me : "Skin" "WhitE.SkelEtoN"
Verwijderd
hehe wtf, allemaal bnet lamers!
die plz
ja ik speelde beiden Skin[pc] ;]
kheb nog van je gewonnen in tilburg 2on2 tourney T.T
en ook nog bij je in de clan gezeten in het allerbegin
Glorfindel[PC] net als Snowdog[PC]
hehe ^^ hiho
Als alles serverside gaat is het spel niet te spelen met een wat langzamere connectie
en ik denk niet dat dat nu nog allemaal zo 1 2 3 veranderbaar is
die plz
hehe ^^ hiho
Als alles serverside gaat is het spel niet te spelen met een wat langzamere connectie
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 14:09:
hehe wtf, allemaal bnet lamers!
die plz
hehe ^^ hiho
Hiy man! .2b.fixed speelt ook veel wc3 op b.net heb je hem al gezien?
daarom heb ik gelukkig warez-versie, wordt ik nooit verleid tot Battle.net, en hoef ik me ook neit aftevragen hoe myterieus ik in elkaar was gehakt in de eerste 7 min. Die dingen komen altijd terug, als je met vrienden op LAN speelt weet je zeker dat er geen cheats worden gebruikt. Want (in dit geval) spelen we op m'n eigen computers. (Mid-end & High-End). En áls ie wel cehat kan je 'm irl in elkaar hakken 
Goede tip voor mensen die ook op LAN spelen, speel niet tegen elkaar. Je vriendschap gaat eraan stuk
Goede tip voor mensen die ook op LAN spelen, speel niet tegen elkaar. Je vriendschap gaat eraan stuk
wat is een "maphack" eik? heb je dan als enigste meer goldmines tot je beschikking oid?
Nee, dan heb je geen "fog of war" meer. maw: je kan de hele map zien incl. de positie en acties van de tegenstander.
Meestal is 't dat je de hele map ziet, dus dat je geen Fog Of War hebt.
Tof, tegerlijkertijd!
Tof, tegerlijkertijd!
Dan kun je gewoon de hele map zien. GEen FoW dus
/edit: Damn, te laat
/edit: Damn, te laat
Die cheat is echt erg. Het ergste is dat je eigenlijk niet kan zien dat de tegenstander cheat.
Het ergste is, dat je precies weet waar de tegenstander is en je wacht hem lekker op terwijl die aan het creepen is (of ondertussen). Al zijn units zijn al verzwakt en jij hakt ze lekker in elkaar. En dat is erg irritant, vooral als het elke keer gebeurt. De tegenstander wint dan zo, omdat je een hele tijd bezig bent met je hero te reviven of gewoon units maken, die anders niet hadden gehoeft
Dit is tenminste mooi:
Het ergste is, dat je precies weet waar de tegenstander is en je wacht hem lekker op terwijl die aan het creepen is (of ondertussen). Al zijn units zijn al verzwakt en jij hakt ze lekker in elkaar. En dat is erg irritant, vooral als het elke keer gebeurt. De tegenstander wint dan zo, omdat je een hele tijd bezig bent met je hero te reviven of gewoon units maken, die anders niet hadden gehoeft
Dit is tenminste mooi:
We want to stress that we are making hacking as difficult as we
can and even IF a map hack shows up, there will be the means for
players to discover if they were hacked through replays. If
Blizzard discovers that someone is using a map hack, we intend take
action against that player.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
D'r zijn wel manieren om uit te vinden of iemand een maphack heeft gebruikt als je de replay bekijkt. Als hij bijvoorbeeld units van jouw selecteerd (zichtbaar in replay) die verborgen zijn in de fog-of-war weet je zeker dat je een map-hack had.
Zou mij nix uitmaken, ik own iedereen met warcraft
ben je zeker heel rijkik bezit iedereen met warcraft
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Als je tegen de copmputer speelt in Lost Temple moet paar Zaplin's kopen en Naar afgelegen eilandjes gaan die je niet kan berijken met voet. Intussen 5 Goudmijnen innemen, totdat ze op zijn. 4/5 Zaplin's erbij kopen, ze helemaal tot de nok vullen met sterke dudes. Dan met je Allie (LAN of B.net), die natuurlijk 't zelfde heeft gedaan, alle basisen van de computer mollen met jullie gigantic leger. Dit duurt effe (1:43:40) Maar je hebt een geweldig gevoel wanneer je met z'n alle recht op de vijand afstormt. God, I love this game
Verwijderd
Als ze nou gewoon iedere week een nieuwe patch uitbrengen zijn de maphackers ook weer even zoet iedere keer
... maar wel mooi dat ze hackers beetje strenger gaan aanpakken (ALS ze ze kunnen pakken that is...)
Verwijderd
ja, een klein patchje waardoor ze elke week opnieuw moeten gaan hacken.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:28:
Als ze nou gewoon iedere week een nieuwe patch uitbrengen zijn de maphackers ook weer even zoet iedere keer... maar wel mooi dat ze hackers beetje strenger gaan aanpakken (ALS ze ze kunnen pakken that is...)
Wedden dat er op een gegeven moment geen hacks meer uitkomen?
En als ze toch uitkomen, kun je iedere week toch nog 1/2 dagen hackloos spelen.
Verwijderd
SC/BW 1.00, 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05a, 1.05b, 1.06, 1.07, 1.08a, 1.08b, 1.09
voor alle versies is er wel Maphack/Drophack te vinden
Dank u, ik zal het een beetje in de gaten spelen als ik WC3 online speelHielko schreef op 07 augustus 2002 @ 16:46:
D'r zijn wel manieren om uit te vinden of iemand een maphack heeft gebruikt als je de replay bekijkt. Als hij bijvoorbeeld units van jouw selecteerd (zichtbaar in replay) die verborgen zijn in de fog-of-war weet je zeker dat je een map-hack had.
De oorzaak trouwens is simpel: n00bs
Zij beseffen niet dat het de ander bedriegen en lame is, ze weten niet dat daardoor een compleet spel vermoord kan worden, ze denken dat het heel normaal is, omdat hun andere n00bvriendjes dat ook doen, dus waarom hunzelf niet?
Het is diep triest jah, maar als ik sommige cheaters IRL zo hoor gaat het wel zo
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 07-08-2002 19:23 . Reden: onderbouwing ]
🌞🍃
Verwijderd
yah... uiteraard, maar da's wel verspreid over 4 jaarVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:14:
SC/BW 1.00, 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05a, 1.05b, 1.06, 1.07, 1.08a, 1.08b, 1.09
Bij starcraft vind ik het hacken irritant, maar niet meer dan dat... (meestal win je toch wel van die n00bs)
ik vind backstabbers veel erger iig
ik vermoed mensen die hun teamgenoten aanvallen, aangezien 1v1 of een team met bekende mensen het kan voorkomen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
bs'en owns ;]
maar ff over het hacken
als je tegen mensen speelt op een ladder en je wat hoger komt waar iedereen wel redelijk kan spelen dan is maphaxx wel je dood.
maar ff over het hacken
als je tegen mensen speelt op een ladder en je wat hoger komt waar iedereen wel redelijk kan spelen dan is maphaxx wel je dood.
inderdaad de echte maphackers zijn juist GEEN newbs...
ze weten het uiterst goed te camoufleren en ze zijn zo'n beetje onverslaanbaar (tenzij ze zich laten verliezen om de schijn niet te groot te laten worden)...
Voor de mensen uit de sc/bw Scene kijk naar Testie... Hij heeft winning records tegen iedereen... op bnet... Maar hij is IRL nog nooit op n LAN ofzo geweest en heeft nooit wat gewonnen... Hij is gewoon het ideale voorbeeld van een gosu hacker...
ze weten het uiterst goed te camoufleren en ze zijn zo'n beetje onverslaanbaar (tenzij ze zich laten verliezen om de schijn niet te groot te laten worden)...
Voor de mensen uit de sc/bw Scene kijk naar Testie... Hij heeft winning records tegen iedereen... op bnet... Maar hij is IRL nog nooit op n LAN ofzo geweest en heeft nooit wat gewonnen... Hij is gewoon het ideale voorbeeld van een gosu hacker...
Verwijderd
OF hij is zo wereldvreemd dat ie niet naar een LAN durftSnowdog schreef op 07 augustus 2002 @ 21:59:
inderdaad de echte maphackers zijn juist GEEN newbs...
Maar het gross van de maphackers zijn n00bs... al zitten er tuurlijk ook goeie spelers tussen die die hack nodig hebben om net effe wat beter te zijn dan de rest
Naja, ik speel eigenlijk alleen nog maar met bekenden Starcraft, daarvan weet ik dat ze ongeveer van gelijk niveau zijn als ik
Warcraft is een ander verhaal, ik ga eerst maar es heel hard oefenen voordat ik me druk kan gaan maken over hackers
ps: backstabbers zijn overigens allies die een troepenmacht opbouwen om je vervolgens (op een meestal kwetsbaar moment) te unallyen en aan te vallen... ik heb een hekel aan die lui, maar des te groter is de vreugde als je ook die alsnog verslaat
hij IS maphacker hij heeft zichzelf in de beginjaren ooit verraden door n Screenshot op te sturen waarop duidelijk de gehackte minimap te zien was...
maja er zijn gewoon genoeg goede spelers die maphacken alleen dat jullie dat niet weten... tsjah
maja er zijn gewoon genoeg goede spelers die maphacken alleen dat jullie dat niet weten... tsjah
Verwijderd
oh, maar ik ontken dat ook niet hoorSnowdog schreef op 07 augustus 2002 @ 23:07:
hij IS maphacker hij heeft zichzelf in de beginjaren ooit verraden door n Screenshot op te sturen waarop duidelijk de gehackte minimap te zien was...
Verwijderd
Een backstabber ben je al zodra je je ally unallied ;]
dat kan de 1e seconde van de game al zijn
verder is Testie wel de bekendste gosuhacker ja
er is ooit een replay geweest ook met het ultieme bewijs waarop te zien was dat hij hackte.
Toch is hij niet slecht, hij is weldegelijk goed en behoort ook in de Sub-Top. Maar met zijn hack wint hij vs iedereen in de Sub-Top en ook van de 'ultieme' top.
Hij wist op bnet heel veel tourneys te winnen, en goede spelers te beaten, maar heel veel mensen hebben altijd al gezegd dat hij hackte. Later is het dus ook gebleken.
Als je nu aan iemand vraagt wie DS-Testie is, zegt hij een newb en een hacker t.t
Zonder zijn hack verliest hij veel meer games.
Dit soort personen zijn nu ook het gevaarlijkst.
Online Ladders en Tourneys worden door dit soort mensen dus wel flink verziekt.
De newbs die hacken worden gewoon hard uitgelachen, maar dit soort personen zijn gewoon lepra =[ gort ermee
oja nog 1 ding
Er zijn ook online tourneys geweest waarbij een heleboel topspelers meededen en ook testie toegelaten werd. Alleen om die reden hebben sommige spelers gewoon afgezien van de deelname. Op grote LAN's waar prijzen/geld gewonnen kan worden, komt wel uit wie er echte skills heeft. No hacks :] En daarbij is op een LAN spelen ook veel anders dan thuis online. Het zijn andere comps, maar iedereen speelt wel op dezelfde comps. LAN-ervaring is ook wel belangrijk als je wilt winnen.
Alleen op LAN's kunnen ware skills gemeten worden
www.worldcybergames.com =] can't wait ^^
Hopelijk dat Nazgul top 3 haalt dit keer :] (vorig jaar 5es)
Het jaar ervoor NTT 3es. NLD wordt wel goed vertegenwoordigt op bw denk ik zo.
Helaas dat er maar enkele spelers zijn die echt goed zijn.
anyways bw is dieing. iedereen speelt het boring w3 ;]
dat kan de 1e seconde van de game al zijn
verder is Testie wel de bekendste gosuhacker ja
er is ooit een replay geweest ook met het ultieme bewijs waarop te zien was dat hij hackte.
Toch is hij niet slecht, hij is weldegelijk goed en behoort ook in de Sub-Top. Maar met zijn hack wint hij vs iedereen in de Sub-Top en ook van de 'ultieme' top.
Hij wist op bnet heel veel tourneys te winnen, en goede spelers te beaten, maar heel veel mensen hebben altijd al gezegd dat hij hackte. Later is het dus ook gebleken.
Als je nu aan iemand vraagt wie DS-Testie is, zegt hij een newb en een hacker t.t
Zonder zijn hack verliest hij veel meer games.
Dit soort personen zijn nu ook het gevaarlijkst.
Online Ladders en Tourneys worden door dit soort mensen dus wel flink verziekt.
De newbs die hacken worden gewoon hard uitgelachen, maar dit soort personen zijn gewoon lepra =[ gort ermee
oja nog 1 ding
Er zijn ook online tourneys geweest waarbij een heleboel topspelers meededen en ook testie toegelaten werd. Alleen om die reden hebben sommige spelers gewoon afgezien van de deelname. Op grote LAN's waar prijzen/geld gewonnen kan worden, komt wel uit wie er echte skills heeft. No hacks :] En daarbij is op een LAN spelen ook veel anders dan thuis online. Het zijn andere comps, maar iedereen speelt wel op dezelfde comps. LAN-ervaring is ook wel belangrijk als je wilt winnen.
Alleen op LAN's kunnen ware skills gemeten worden
www.worldcybergames.com =] can't wait ^^
Hopelijk dat Nazgul top 3 haalt dit keer :] (vorig jaar 5es)
Het jaar ervoor NTT 3es. NLD wordt wel goed vertegenwoordigt op bw denk ik zo.
Helaas dat er maar enkele spelers zijn die echt goed zijn.
anyways bw is dieing. iedereen speelt het boring w3 ;]
Verwijderd
ik denk dat dat ook nog wel effe blijft... WC3 is niet echt een vervanger van Starcraft/BW vind ik... het is gewoon anders
precies! Het is niet vergelijkbaar, het is geen Starcraft 2 ondanks de aanwezigheid van: "Lost Temple"
Verwijderd
Het is weldegelijk een vervanger.
Progamers gaan zich nu op W3 richten, omdat hier de toekomst in ligt mbt grote tourneys/lans en prijzengeld. Als je kijkt hoeveel spelers nu al op w3 zitten.
Mensen als TillerMan, Agent911, Pillars, Maynard. Die spelen nu w3...
BW zal nog wel door blijven gaan wegens de populariteit ervan in Korea, maar de echte prijzen zullen te winnen zijn op w3. Maybe duurt het nog ff maar uiteindelijk zitten heel veel mensen op w3. SC/BW bestaat nu ook al ongeveer 4 jaar dus mag ook wel opzich
Jammer alleen dat w3 een beetje brak is - -
w3 zal het niet zo lang vol gaan houden als bw denk ik maarja. =] je weet nooit
Progamers gaan zich nu op W3 richten, omdat hier de toekomst in ligt mbt grote tourneys/lans en prijzengeld. Als je kijkt hoeveel spelers nu al op w3 zitten.
BW zal nog wel door blijven gaan wegens de populariteit ervan in Korea, maar de echte prijzen zullen te winnen zijn op w3. Maybe duurt het nog ff maar uiteindelijk zitten heel veel mensen op w3. SC/BW bestaat nu ook al ongeveer 4 jaar dus mag ook wel opzich
Verwijderd
Verder even on-topic... als je merkt op battlenet dat iemand maphack in een game gebruikt (is vaak wel duidelijk te merken, als hij al je aanvallen goed voorspeld enzo, en bijvoorbeeld zijn peons de burrows instuurt als jij net met je leger je basis uitgaat), kan je de replay opsturen naar hacks@blizzard.com, kunnen lamers een CD-key ban krijgen. Zero tolerance, wo0t!
Verwijderd
Mwoa ik vind een spel pas een echte vervanger als het gametype hetzelfde is en op alle fronten beter is dan z'n voorganger. Ik weet iig zeker dat ik SC/BW blijf spelen ook al vind ik WC3 supergaaf.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:37:
Het is weldegelijk een vervanger.
En tjah, waar prijzengeld te verdienen is met spellen vind ik al helemaal geen reden om over te stappen. Ik ben toch te oud om full time te gamen, ZEKER om m'n boterham ermee te verdienen
Verwijderd
Ja klopt Profile..
je moet er veel te veel tijd in steken en echt veel verdient het niet ;]
alleen als heel de top verhuist naar een andere plek heeft dat toch wel gevolgen denk ik
verder om te reageren op t1cal, een replay opsturen heeft geen zin.
hoe gaan zij weten wat jouw cd-key is?
je stuurt je replay op, zij constateren de hack. Het enige wat ze kunnen doen is de
acc resetten. Je kunt nooit weten wie er op dat moment op dat bepaalde acc aan het spelen is. Ze kunnen het ip blokken maar iedereen met een dynamisch ip zitten er zo weer op en daarbij weet je niet zeker of hij wel op zijn eigen comp zit enzo. Dus dat doen ze toch niet
Ze willen wel graag weten welke hacks er zijn natuurlijk :]
ff ge-copy/paste ergens:
Please note that we are aware of the Warcraft III map hack that
has recently surfaced and are working to neutralize this hack now.
The hack works by allowing players to disable the fog of war
setting in multiplayer games, which grants a slight advantage to
the person using the hack. The hack allows an unscrupulous player
to see where all opponents and creeps are located on the map prior
to actually exploring the map with a unit.
In keeping with our aggressive stance against hacks and cheats,
Blizzard will ban the CD key of anyone caught using this hack in
Warcraft III. Furthermore, we will continue to randomly monitor
games connected through Battle.net to ensure fair play.
Please save your replay if you suspect someone has cheated when
playing against you. If you have played a game against someone you
suspect of having cheated, you can file a complaint at
hacks@blizzard.com <mailto:hacks@blizzard.com> (be sure to
attach your saved replay file). Also, please notify
hacks@blizzard.com <mailto:hacks@blizzard.com> if you have
any information on persons or Web sites found to be distributing
any type of hack or cheat program affecting any Blizzard game.
Blizzard would like to take this opportunity to sincerely appeal
to anyone considering using a map hack program. While it might seem
like fun to have an unfair advantage on Battle.net, the end result
of these types of programs is that they affect the enjoyment that
other people get from our games. We take no pleasure in banning the
CD keys and preventing play over Battle.net of people who have
legitimately purchased a copy of one or more of our games. Abiding
by the terms of our end user license agreement helps us keep
Battle.net fun and reliable for everyone.
As always, we appreciate the efforts of our fansites in spreading
the word and helping to raise customer awareness with such issues.
Thanks to our customers as well for your patience and
understanding. In the weeks to come, we will post a follow-up
statement with an update on our efforts to prevent players from
using map hack programs in Warcraft III.
-Blizzard Entertainment
Marn Thunderhorn
Tauren Chieftain
kwak ^^
je moet er veel te veel tijd in steken en echt veel verdient het niet ;]
alleen als heel de top verhuist naar een andere plek heeft dat toch wel gevolgen denk ik
verder om te reageren op t1cal, een replay opsturen heeft geen zin.
hoe gaan zij weten wat jouw cd-key is?
je stuurt je replay op, zij constateren de hack. Het enige wat ze kunnen doen is de
acc resetten. Je kunt nooit weten wie er op dat moment op dat bepaalde acc aan het spelen is. Ze kunnen het ip blokken maar iedereen met een dynamisch ip zitten er zo weer op en daarbij weet je niet zeker of hij wel op zijn eigen comp zit enzo. Dus dat doen ze toch niet
Ze willen wel graag weten welke hacks er zijn natuurlijk :]
ff ge-copy/paste ergens:
Please note that we are aware of the Warcraft III map hack that
has recently surfaced and are working to neutralize this hack now.
The hack works by allowing players to disable the fog of war
setting in multiplayer games, which grants a slight advantage to
the person using the hack. The hack allows an unscrupulous player
to see where all opponents and creeps are located on the map prior
to actually exploring the map with a unit.
In keeping with our aggressive stance against hacks and cheats,
Blizzard will ban the CD key of anyone caught using this hack in
Warcraft III. Furthermore, we will continue to randomly monitor
games connected through Battle.net to ensure fair play.
Please save your replay if you suspect someone has cheated when
playing against you. If you have played a game against someone you
suspect of having cheated, you can file a complaint at
hacks@blizzard.com <mailto:hacks@blizzard.com> (be sure to
attach your saved replay file). Also, please notify
hacks@blizzard.com <mailto:hacks@blizzard.com> if you have
any information on persons or Web sites found to be distributing
any type of hack or cheat program affecting any Blizzard game.
Blizzard would like to take this opportunity to sincerely appeal
to anyone considering using a map hack program. While it might seem
like fun to have an unfair advantage on Battle.net, the end result
of these types of programs is that they affect the enjoyment that
other people get from our games. We take no pleasure in banning the
CD keys and preventing play over Battle.net of people who have
legitimately purchased a copy of one or more of our games. Abiding
by the terms of our end user license agreement helps us keep
Battle.net fun and reliable for everyone.
As always, we appreciate the efforts of our fansites in spreading
the word and helping to raise customer awareness with such issues.
Thanks to our customers as well for your patience and
understanding. In the weeks to come, we will post a follow-up
statement with an update on our efforts to prevent players from
using map hack programs in Warcraft III.
-Blizzard Entertainment
Marn Thunderhorn
Tauren Chieftain
kwak ^^
Hoezo? Ze zien een cheatende account-naam. Die account-naam heeft een bepaalde CD-key. CD-key bannen en klaar. Ik zie het probleem niet...je stuurt je replay op, zij constateren de hack. Het enige wat ze kunnen doen is de
Verwijderd
juistem, gewoon meteen bannen die hapHielko schreef op 08 augustus 2002 @ 19:30:
[...]
Hoezo? Ze zien een cheatende account-naam. Die account-naam heeft een bepaalde CD-key. CD-key bannen en klaar. Ik zie het probleem niet...
en als ik nou op jou computer heb zitten spelen met hackHielko schreef op 08 augustus 2002 @ 19:30:
[...]
Hoezo? Ze zien een cheatende account-naam. Die account-naam heeft een bepaalde CD-key. CD-key bannen en klaar. Ik zie het probleem niet...
dan ben jij dus je CD KEY kwijt niet ik daarom kan dat niet...
verder zal W3 BW nooit vervangen... OK de pro gamers, maar die spelen ook niet voor de fun die spelen puur voor t winnen en t geld wat daarmee te krijgen is...
Jammer maar helaas maar er zijn genoeg gamers die BW gewoon leuker vinden en daarom BW blijven spelen en niet W3 (zoals ik en vele anderen)
Verwijderd
hebben jullie tips om die cheaters te ontdekken? ikzelf ben net begonnen met war3 (ben echte Warcraft fan) en ik wil dus niet belazerd worden door zo'n bagger lamer
De maker van de Warcraft III Maphack is bij WCS geinterviewed, hij is pas veertien, maar hij lijkt mij wel intelligent & aardig, hij zegt dat ie ie de hack ook doorgestuurd naar Blizzard heeft, + Oplossing 
Klik voor interview met Noodlez
No thanks
Klik voor interview met Noodlez
No thanks
Hij is alleen niet intelligent genoeg om te snappen dat ie die hack niet op internet hoeft te zetten
Maar hij zegt ook dat áls Blizzard wou, er morgen of vanavond al een patch uitgebracht kon worden, maar Blizzard heeft 't waarschijnlijk te druk met Stracraft II en WoW
kun je niets tegen doen, ook al komen er zo'n goede anti=cheat regelingen.. cheaters blijf je houde, die anti-cheat zooi wordt toch weer gehacked enzo
in ELK spel
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
blizzard is niet bezig met starcraft 2
blizzard heeft 2 develop afdelingen (blizz en blizz north ofzo) en die zijn nu bezig met WoW en een exp van W3 (prolly) dus helaas
dat duurt nog wel ff
blizzard heeft 2 develop afdelingen (blizz en blizz north ofzo) en die zijn nu bezig met WoW en een exp van W3 (prolly) dus helaas
dat duurt nog wel ff
Mja je kunt er van uit gaan dat niet het hele warcraft3 team aan die expansion werkt... de engine is immers al klaar etc.... alleen nieuwe units en maps... misschien een nieuw ras of zow... maar dat betwijfel ik.Snowdog schreef op 09 augustus 2002 @ 14:46:
blizzard is niet bezig met starcraft 2
dat duurt nog wel ff
Maar als ze bezig zijn met Starcraft 2 dan duurt dat iig nog een hele tijd voordat het op de markt komt denk ik zo. Ze gooien hun eigen glazen in als ze tegelijktijd twee top RTS games uitbrengen die dan met elkaar gaan concureren.
tuurlijk over 1 jaar de expansion van wc3 (zuig ik niet uit mijn duim maar stond in een cnn interview) en een tijdje er na word starcraft2 aangekondigd... 1,5 later SC2... dan word aan de expansion begonnen jaartje later kondigen ze Diablo3 aan gok ik....
lijk me sterk dat ze namelijk 1 van de best verkochte en snelst verkopende game geen sequel geven... blizzard staat er immers om bekend om erg trouw te zijn aan hun titels en overal een sequel en expasnion over te maken
lijk me sterk dat ze namelijk 1 van de best verkochte en snelst verkopende game geen sequel geven... blizzard staat er immers om bekend om erg trouw te zijn aan hun titels en overal een sequel en expasnion over te maken
Verwijderd
Ik wacht nog steeds op een opvolger van Rock & Roll RacingSoullie schreef op 09 augustus 2002 @ 17:09:
tuurlijk over 1 jaar de expansion van wc3 (zuig ik niet uit mijn duim maar stond in een cnn interview) en een tijdje er na word starcraft2 aangekondigd... 1,5 later SC2... dan word aan de expansion begonnen jaartje later kondigen ze Diablo3 aan gok ik....
Starcraft II... tjah, aangezien er ook 4 jaar tussen Starcraft en WC3 zat, denk ik niet dat we daar op korte termijn iets van zullen horen... maar hij komt wel degelijk, zo niet dan hebben ze een nieuwe marketing afdeling nodig bij Blizzard
ik verwacht zeker dat binnen 1,5 jaar er wel wat verteld word...
die verborgen units waren imo ook al een hint... of ze proberen mij / ons op het verkeerde spoor te zetten
anywayz world of warcraft ga ik wel spelen denk ik... mits het niet te belachelijk duur is.
die verborgen units waren imo ook al een hint... of ze proberen mij / ons op het verkeerde spoor te zetten
anywayz world of warcraft ga ik wel spelen denk ik... mits het niet te belachelijk duur is.
[ Voor 0% gewijzigd door Soullie op 09-08-2002 17:20 . Reden: daarom ]
ja dat sc2 komt daar twijfel ik niet aan, maar ze zijn er zeker nog niet mee bezig...
dus duurt nog wel heel wat jaartjes vrees ik
dus duurt nog wel heel wat jaartjes vrees ik
Hopelojik wordt SC2 niet zo '3D' als in Warcraft, t'is wel mooi. Maar ik prefereer toch de mooie Boven-Af-Graphics die SC had 
PS: Moet je na een potje Warcraft III eens Red Alert II spelen, je schrikt je de tering, zo lelijk zijn de graphics
PS: Moet je na een potje Warcraft III eens Red Alert II spelen, je schrikt je de tering, zo lelijk zijn de graphics
WC3 is imo ook erg overzichtelijk, geen verschil met een 2D game afgezien van het feit dat je de camera kan inzoomen en een beetje roteren (gebruik je toch nooit). Maar ze hadden het imo wel mogelijk mogen maken om verder uit te zoomen om zo een beter overzicht te krijgen. Draai ik daarvoor 1600x1200
hmmm wc3 is idd erg overzichtelijk, maar geef mij toch maar sc, iedereen zelfde beeld dus ook niemand voordeel...
en bw >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wc3...
!
!
Verwijderd
Sorry, daar ben ik het niet mee eens.Snowdog schreef op 09 augustus 2002 @ 20:37:
hmmm wc3 is idd erg overzichtelijk, maar geef mij toch maar sc, iedereen zelfde beeld dus ook niemand voordeel...
!
Naar mijn mening moeten daar 5x zoveel >> staan ^_^
w3 zuigt dikke ballar. Ik deed net 2 games 1:1
kom 2x uit tegen een lvl 11. Dan moet je wel een beetje weten hoe het spel werkt imo. Ik verlies 1x omdat mijn opponent een scroll of Animate dead vindt, de andere game door landmines.
CreepCraft III is echt stukken minder leuk dan bw =[
Het vervelende is dat bw ook begint te vervelen na 4 jaar
Dat je met een hogere resolutie meer kunt zien dat is meer wat voor westwood TT
ik herinner me nog heel goed bij red alert kreeg je als je op een hogere resolutie speelde meteen 3x zoveel te zien ofzo
ik verlies soms ook heel erg lullig van hogere lvl tegenstanders.
Gister was het zo vreemd. Als ik ging creepen, ging de tegenstander m'n basis aanvallen. Dit 3 keer toe.....
heb helaas niet de replay gesaved omdat ik zwaar de pest erin had en gelijk helemaal uit de game ben gegaan.
Ik vind dit zo vaag... ik weet niet of het een maphack was die hij gebruikt, maar 100% kloppen doet het niet. Ik zeg ook bijna nooit dat iemand cheat, of het moet overduidelijk zijn
Gister was het zo vreemd. Als ik ging creepen, ging de tegenstander m'n basis aanvallen. Dit 3 keer toe.....
heb helaas niet de replay gesaved omdat ik zwaar de pest erin had en gelijk helemaal uit de game ben gegaan.
Ik vind dit zo vaag... ik weet niet of het een maphack was die hij gebruikt, maar 100% kloppen doet het niet. Ik zeg ook bijna nooit dat iemand cheat, of het moet overduidelijk zijn
Verwijderd
moet je beter scouten 
en overal sentinels hangen als je NE bent :]
dan zie je alles zonder maphack hehe
en overal sentinels hangen als je NE bent :]
dan zie je alles zonder maphack hehe
Pagina: 1