Photoshop newbie topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Hallo,

Ik zit zelf een beetje te hannessen met Photoshop en kom er zelf niet altijd even makkelijk uit.

Zoek dan naar een tutorial hoor ik jullie zeggen.

Ja natuurlijk, maar daar staat lang niet altijd alles wat je zoekt. (Mijn probleem heb ik helaas nog niet voorbij zien komen iig)

Daarom is mijn vraag het volgende:

Is het ethisch verantwoord om een PS newbie topic te openen in W&G of bijvoorbeeld de HK, waar nieuwelingen elkaar een beetje kunnen helpen oid?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

W&G niet, en HK vraag ik me af hoe nuttig dat is.
als je probleem dusdanig simpel is dat het om de plek van wat knopjes gaat of een paar standard handelingen om een effect te beriken dan kun je dat prima met een search-engine vinden en is het niet nodig om iemand anders te vragen

desnoods probeer je het bij beginnersweb (meld het dan ff, dan kijk ik of ik zin heb je daar wel te helpen ;) )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Je zou ook even op http://www.fotosoep.nl/ kunnen kijken.
Daar staan simpele, en goed uitgelegde tutorials.
Succes

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou ook nog even officieel: Nee, dat willen we niet :). Voor beginnersvragen zijn beginnersfora, niet om lullig te doen of om je weg te jagen, maar zo is het nu eenmaal. alle mega-l33t photoshoppers moeten zich in alle hardware fora ook aan de regels houden (dus als ze er geen kont van snappen en simpele vragen stellen op beginnersweb loeren)...

Jij ook :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 10-10 17:45
JvS, hoe zit dat dan met vragen over hoe boxen aan te sluiten, dat mag toch wel? :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07
OK point taken.

Metdank aan akakiwi en RM-rf.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02

WouterG

Dit is geen ondertitel

Als ik vragen heb over zaken waar ik veel van weet post ik die hier en als ik er minder vanaf weet dan ga ik meestal naar computertotaal.nl ofzo.
Werkt altijd, hier krijg je snel antwoord op de wat lastigere vragen en op computertotaal sneller op de "simpele".

De laatste tijd stel ik hier niet zo veel vragen meer, door middel van de zoekfunctie is haast alles te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Abbadon schreef op 06 augustus 2002 @ 16:12:
JvS, hoe zit dat dan met vragen over hoe boxen aan te sluiten, dat mag toch wel? :P

Die mag je me over ICQ stellen :). Ik ben helemaal niet vies van simpele vragen, maar wel op het forum :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 10-10 01:03
JvS schreef op 06 augustus 2002 @ 18:07:
[...]
Die mag je me over ICQ stellen :). Ik ben helemaal niet vies van simpele vragen, maar wel op het forum :)
Ook vragen over Photoshop?
Pagina: 1