• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Voor een mini inkoopactie zoek ik eigenlijk nog 2 personen die geinteresseerd zijn in een Diva mp3 speler met ingebouwd 128 mb intern. Het gaat om de diva MP3128W. Kleur is silver of classic. Aangezien het hier om een presale gaat, zijn ze verkrijgbaar vanaf 15 augstus + ongeveer een week levertijd. De prijs wordt dan 145 euro per stuk (bij formoza kost die bv 165 euro). Liefst in omgeving eindhoven ofzo, dan kunnen ze persoonlijk worden afgeleverd :) scheelt weer verzendkosten. Iemand?

[edit] dit geldt tot 10 aug... en het gaat maar echt minimaal 2 personen die meedoen (ivm verzendkosten) en maximaal 2 :) (ivm mijn creditcardlimiet ;))

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

Geckoo

Good news, everyone!

ben geintereseerd hebbie ff een link met meer specs?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

umm herkent ie id3tag, usb 2.0? cf card reader, betekend dat ie makkelijk kan worden opgegrade? en misschien is het anders een idee om 224 mb tenemen?

update zit id3tag op en usb 1.1

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Geckoo schreef op 06 augustus 2002 @ 15:02:
umm herkent ie id3tag, usb 2.0? cf card reader, betekend dat ie makkelijk kan worden opgegrade? en misschien is het anders een idee om 224 mb tenemen?
nog meer info op de site van de fabricant http://www.worldisdigital...a_mp3_specifications.html

loopt ergens ook een draadje hier op GoT...

224 mb kan je altijd zelf doen door een compact flash kaart erin te doen :)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
hmm :( ff vergeten btw erbij te rekenen...

als ik mijn eigen kleine "marge-voor-de-moeite" eraf haal, komt de prijs op 160 euro incl. .. en daar gaat het voordeel :(

Verwijderd

Gully schreef op 06 augustus 2002 @ 17:38:
hmm :( ff vergeten btw erbij te rekenen...

als ik mijn eigen kleine "marge-voor-de-moeite" eraf haal, komt de prijs op 160 euro incl. .. en daar gaat het voordeel :(
Als je 5 stuks koopt, dan kan ik een korting geven.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

Als je 5 stuks koopt, dan kan ik een korting geven.
en dan praten we over hoeveel? :)

Verwijderd

ik ben ook wel geinterresseerd

Verwijderd

Gully schreef op 06 augustus 2002 @ 19:41:
[...]

en dan praten we over hoeveel? :)
159 euro p/st plus geen verzendkosten 1 adres, mits de bestelling wordt vooruitbetaald. OK?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

* Luxx doet ook mee!

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
kunne we niet gewoon en grotere inkoop actie houden??? Dan krijg je toch meer korting of zie ik da nou verkeerd :?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Misschien dat "sandu" daar iets over kan zeggen(die kwam met korting, duss...); hoe VET kan de korting kan worden als we er 10/25/veel tegelijk inkopen?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Luxx schreef op 06 augustus 2002 @ 23:13:
Misschien dat "sandu" daar iets over kan zeggen(die kwam met korting, duss...); hoe VET kan de korting kan worden als we er 10/25/veel tegelijk inkopen?
niet zo VET :) - bij 25st wordt de prijs 155 euro. (+ gratis verzendkosten naar 1 adres)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
159 euro kan ik ze ook wel uit de US laten komen :)

het zit nl als volgt: bij www.mydivaplayer.com is de 128 mb versie van de diva mp3speler tot 10 aug. in de presale: $118,50. Nu is het zo dat de verzendkosten als volgt zijn:

1 stuks: $30
2 stuks: $33
3 stuks: $36

Bij een aantal van 3 stuks komt de prijs dus op $130,50, ongeveer 135 euro. Dat is dus een heel mooi prijsje, maar ik was de tax+invoerrechten ff vergeten. Omdat ik dit acht onder de noemer: computerapparatuur, komt er alleen 19% btw bij. Hiermee komt (bij een afname van 3 stuks) de speler op 160 euro per stuk.

Als "sandu" een bedrijf heeft, moet het volgens mij dus mogelijk zijn, door goed in te kopen, ons allemaal zown spelertje te leveren voor een kleine 145 euro? >:)

Verwijderd

dan moet je met de fabriek praten om aan deze prijs te komen. Moet je wel 1000+ afnemen :-)

Verwijderd

Ik heb precies vorige week ook een Diva mp3-player gekocht met 128 mb internet geheugen.... blauw-silver :)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:17:
Ik heb precies vorige week ook een Diva mp3-player gekocht met 128 mb internet geheugen.... blauw-silver :)
en bevalt ie en zijn er nog problemen of super handige functies?

Pagina: 1