Toon posts:

[Ultra Lompe Vraag] Warcraft III

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Warcraft III gekocht, maar ik krijg die CD er op geen mogelijkheid uit. Dit is waarschijnlijk super stom, maar hoe moet ik hem eruit krijgen :?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/cd.jpg

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

Bloodclot

Jawier!

eject?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is nog stommer dan dat :) Hoe moet ik hem uit het doosje krijgen :?

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
op ding in midden van cd drukken meestal. Dan komt de cd los en kan je hem eruit halen.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat werkt niet. Het is niet zo'n drukmechanisme, het middenstuk is keihard.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

Bloodclot

Jawier!

op dat 2tsje drukken.

of hamer en bijtel wil ook nog welles helpen :)

ohja, als het je gelukt is, wel in de cd-rom/dvd speler doen en niet in de 3,5"

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
je moet heel verzichtig heen en weer draaien en ondertussen zachtjes trekken. ik had t in t begin ook :)

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
dan zou ik hem aan 2 kanten beetpakken en een beetje draaien en schuiven enzo

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
HAHAHAHAHAHHAAAA. Grappige shit!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt een lomp systeem, op deze manier is de kans groot dat je je CD beschadigd. Enne, Bloodclot, als je zou lezen, dan zou je weten dat dit GEEN drukmechanisme is,

• ilyc
Trouwens, bij mij zat ie een doosje met een '1' op het vasthou dingie in t midden...zal wel :) het is immers maar 1 Cd :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me nu toch sterk af te vragen of dit geen fabrikage fout is, want ik krijg die CD er op geen mogelijkheid uit, en die 2, zoals ilyc al aangaf, is ook een beetje vreemd.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-10 12:04

FastBunny

Give it the Works !

Bruut geweld helpt vaak wel :) gewoon lostrekken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:57
LOL :D. Je kan dat ding gewoon aan de zijkant beetpakken eruit rukken.

• ilyc
arg, is ie er nog niet uit? dan zou ik terug gaan naar de winkel, je hebt recht op een degelijk doosje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel keihard gaan trekken, maar die CD wil ik liever niet kapot maken ;) Die CD zit echt muurvast, hebben meer mensen dit gehad? Ik heb ook zo'n 2 erop staan, en dat hoort volgens mij ook niet.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij klemt bij dit spel idd wel heel erg, andere doosies gaan makkelijker.

Nothing to see here

• itsme
  • Niet online
Kun je m draaien? |:(

[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 06-08-2002 15:02 . Reden: Lomp, ik had ook edit kunnen doen ]

Nothing to see here

Verwijderd

Topicstarter
Hebben meer mensen zo'n twee erop staan?

• ilyc
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:01:
Ik kan wel keihard gaan trekken, maar die CD wil ik liever niet kapot maken ;) Die CD zit echt muurvast, hebben meer mensen dit gehad? Ik heb ook zo'n 2 erop staan, en dat hoort volgens mij ook niet.
hij was idd wat lastiger eruit te krijgen, maar dit is nieuw voor me! :D

toch even teruggaan hoor, voordat je je CD sloopt!

die 2 betekend trouwens 2 CD's, duidelijk een foutje dus.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:57
Bij mij zit ie echt niet muurvast. Hij klemt natuurlijk wel (is ook de bedoeling natuurlijk), maar je trekt hem makkelijk eruit zonder de CD te hoeven verbuigen oid -> minimale kracht voor nodig.

Verwijderd

of droog naar de winkel waar je hem gekocht hebt terug gaan en sjeggen, hij is stuk ik wil een nieuwe :*)

Ik zie die man in winkel al kijken... met name als hij, na het ff rukken an de CD deze in twee stukken in zijn handen houdt :D })

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga inderdaad even terug, want ik weet zeker dat dit niet hoort. Ik laat nog wel even weten hoe het met die nieuwe CD gaat.

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:01:
Hebben meer mensen zo'n twee erop staan?
Bij mij staat er 1...
Vond dat al vaag..

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 00:30
vaag, bij mij staat er een 1'tje in het midden, maar verder ziet ie er precies hetzelfde uit. Je moet wel wat kracht zetten, maar hij gaat er niet echt extreem moeilijk uit ofzo. Ik zou idd maar even terug gaan naar de winkel.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb dat systeem ook in mijn Dungeon Siege doosje.. Het werkt niet erg praktisch, maar onmogelijk is het nou ook weer niet. Gewoon lostrekken, CD beetje 'ondersteunen' aan 2 of meer kanten.. Krijgt em er zo uit hoor.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-11 16:05

Geckoo

Good news, everyone!

(jarig!)
de bovenkant er af dremelen :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 20:04

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zwaar kut systeem!

Normaal kan je op die dingen drukken, maar dat kan hier niet, ik heb hem gewoon met 2 handen vast gepakt en dan maar trekken!

Dividend for Starters

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-11 22:44

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Zelfde probleem had ik ook. Gewoon grof geweld, echter sinds ik heb heb is hij echter niet meer uit mijn cd-rom speler geweest :p

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22
ik heb wel andere doosjes gehad met precies hetzelfde. Eerst was ik ook verbaasd en bang om mn disc te beschadigen, maar zo'n cd is sterker dan je denkt. Ik heb de betreffende cd trouwens sindsdien wel in een ander doosje bewaard :) Je kan een cd bijna in een bocht van 180 graden krijgen voordat ie in stukjes uit elkaar valt (eens geprobeerd met een verne*kte cdr, is wel klote om die stukjes op te ruimen :) )

Maar gewoon trekken en ondertussen een beetje wrikken en draaien zoals iemand al zei... Je kan wel terug naar de winkel maar de kans is groot dat al die doosjes zo zijn. Tis gewoon een klote ontwerp...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 14:55:
Dit is echt een lomp systeem, op deze manier is de kans groot dat je je CD beschadigd. Enne, Bloodclot, als je zou lezen, dan zou je weten dat dit GEEN drukmechanisme is,
Zekers lomp, toen ik WC3 uit het doosje probeerde te halen was ik bang dat hij zou breken, zonder een beetje te buigen kreeg ik hem er niet uit, en cd's zijn daar meestal nogal gevoelig voor :(

Verwijderd

LOL! haha :D
naja ik heb gewoon zo'n simpel normaal cd hoesje, collectors edition ;)

gl ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een nieuwe gehaald, en ik moet zeggen dat ik de CD er nu gewoon makkelijk uit kreeg. Het andere doosje was gewoon niet helemaal goed, vast een fabrikage fout ofzo. Nu kan ik eindelijk spelen :)

Verwijderd

dus iedereen die zei dat je hem er zo uit zou moeten krijgen en dat Vertex gewoon bruut geweld moest gebruiken had het fout :D

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:49:
LOL! haha :D
naja ik heb gewoon zo'n simpel normaal cd hoesje, collectors edition ;)

gl ermee!
Juist, koop gewoon een Collectors Edition :), heb ik ook. Normaal CD doosje, + DVD met alle movies :9~

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:49
:'( ik wil ook de Collectors Edition, nou ja deze versie is ook goed.
Afgezien van de errors die ik zo nu en dan krijg :(

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Die 1 of 2 die in jullie doosjes staat heeft niets met vast zetten te maken, maar is waarschijnlijk ivm de productie van dat doosje, er worden er 2 tegelijk geproduceerd, en om een onderscheid in dit gereedschap te krijgen worden de delen genummerd. Mocht er met 1 van de 2 iets mis zijn, kun je aan het nummer zien welke aanpasssing nodig heeft.

Verder veel succes met het loskrijgen van je cd

Verwijderd

je had natuurlijk ook met een stanley mesje de bovenkant van dat druk ding af kunnen snijden zodat de cd nergens meer achter klemt...
:)..
oja..
eet je wel eens spinazie?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

Damian

Insane Obtrusion

is helemaal geen domme vraag, had een cd-tje die zat ook met dit systeemvast.

Vinger in het midden, en aan de bovenkant de cd opwippen.

$#@!$KRAK$#@$#@ cd door 2-en

dusseh uitkijken daarmee :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, het is al opgelost. Door een fabrikage fout kon de CD er niet uit worden gehaald. Ik heb toen een nieuw doosje gehaald, en daar kreeg ik de CD vrijwel meteen uit.

Verwijderd

hadden ze t in de winkel nog geprobeerd? >:)
lol, lijkt me wel grappig gezicht, zo'n verkoper die ff cd'tje door midden breekt :D

• Maximize
  • Niet online
waarom doen ze nou 1 cd in een 2-cd doosje :?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-10 18:43

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/cnoort/wc3.jpg

Kijk, deze doosjes zijn toch veel praktischer? >:) :Y)

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Sick Nick schreef op 06 augustus 2002 @ 20:09:
afbeelding

Je bent echt sick,nick

Verwijderd

Sick Nick schreef op 06 augustus 2002 @ 20:09:
afbeelding

Dan moet degene die voor jou een 'reservekopietje' maakt hem toch nog uit het doosje krijgen

Verwijderd

en nu moet dit topic een move naar HK krijgen waar ze je afzeiken voor je kippenkrachten..

en dan mag ik je er meteen nog mee op de vingers tikken dat hier al 2 topics voor zijn :P

Verwijderd

dicht
genoeg geweest :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.