Ik heb net Warcraft III gekocht, maar ik krijg die CD er op geen mogelijkheid uit. Dit is waarschijnlijk super stom, maar hoe moet ik hem eruit krijgen 
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 06-08-2002 15:02 . Reden: Lomp, ik had ook edit kunnen doen ]
Nothing to see here
hij was idd wat lastiger eruit te krijgen, maar dit is nieuw voor me!Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:01:
Ik kan wel keihard gaan trekken, maar die CD wil ik liever niet kapot makenDie CD zit echt muurvast, hebben meer mensen dit gehad? Ik heb ook zo'n 2 erop staan, en dat hoort volgens mij ook niet.
Verwijderd
Bij mij staat er 1...Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:01:
Hebben meer mensen zo'n twee erop staan?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Zekers lomp, toen ik WC3 uit het doosje probeerde te halen was ik bang dat hij zou breken, zonder een beetje te buigen kreeg ik hem er niet uit, en cd's zijn daar meestal nogal gevoelig voorVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 14:55:
Dit is echt een lomp systeem, op deze manier is de kans groot dat je je CD beschadigd. Enne, Bloodclot, als je zou lezen, dan zou je weten dat dit GEEN drukmechanisme is,
Verwijderd
Juist, koop gewoon een Collectors EditionVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:49:
LOL! haha
naja ik heb gewoon zo'n simpel normaal cd hoesje, collectors edition
gl ermee!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd

Je bent echt sick,nickSick Nick schreef op 06 augustus 2002 @ 20:09:
afbeelding
Kijk, deze doosjes zijn toch veel praktischer?![]()
Verwijderd
Dan moet degene die voor jou een 'reservekopietje' maakt hem toch nog uit het doosje krijgenSick Nick schreef op 06 augustus 2002 @ 20:09:
afbeelding
Kijk, deze doosjes zijn toch veel praktischer?![]()
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq