Tijd voor een nieuwe sig..
N00B !!!
EINDELIJK
Het werd tijd zeg !
Maar omdat je zo geïnteresseerd bent: ik had de griep. Lag hele dag in bed te slapen, voelde me misselijk en zwak...
Maar gelukkig ben ik er weer bovenop
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
er is wat mis
Euh, dat was 13 uur, nu is het 14 uurMarcyDarcy schreef op 06 augustus 2002 @ 14:07:
Omdat je rood bent wilt niet zeggen dat je niet de search hoeft te gerbuiken (of even onderin lieve adjes bij de slotjes afdeling te kijken
er is wat mis
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Damn, die update is blijkbaar mislukt
Verwijderd
Nee dat was die daarvoor. Der was net nog een updateMarcyDarcy schreef op 06 augustus 2002 @ 14:07:
Omdat je rood bent wilt niet zeggen dat je niet de search hoeft te gerbuiken (of even onderin lieve adjes bij de slotjes afdeling te kijken
er is wat mis
MarcyDarcy schreef op 06 augustus 2002 @ 14:07:
er is wat mis
Kijk voor de gein ff naar de tijden, dan zal je zien dat dit over een andere storing gaat (jaja, je raakt de tel kwijt
Virussen? Scan ze hier!
Iddwildhagen schreef op 06 augustus 2002 @ 14:09:
Jeuh, elk forum (op enkele uitzondering) heeft nu als datum van de laatste reactie 01-01-1970... gaat lekker...
sniechoet
1
2
3
| Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: timer in /mnt/atlas/web/react/got/react/global/non-www/classes/engine .class.inc.php on line 294 |
1
2
3
4
| Board Maintenance Board returned reason: -------------------------------------------------------------------------------- Upload is misgegaan, 1 momentje... |
Atlas is wel heel vaak de schuldige de laatste tijd
Nothing to see here
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: timer in /mnt/atlas/web/react/got/react/global/non-www/classes/engine.class.inc.php on line 294
Virussen? Scan ze hier!
blup
En nu de belgenUpload is misgegaan, 1 momentje...
dus ff uitgezet en geherupload
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
www.watbenjedan.comchem schreef op 06 augustus 2002 @ 14:15:
ik ging wat uploaden en atlas was het er niet mee eens
blup
GoT browsed nu weer lekker snel, dat was de afgelopen dagen wel anders....
[edit]
en terwijl ik op submit druk krijg ik een dikke error voor m'n neus
U riep?
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Prutserchem schreef op 06 augustus 2002 @ 14:15:
ik ging wat uploaden en atlas was het er niet mee eens
toch?
blup
Ohnee ... liev zijn voor PW mods, voor als ik weer eens noob vragen hebt

https://fgheysels.github.io/
Oke whoami is toch nog ergens nuttig voor...n00bvragen stel je maar op www.beginnersweb.nlKoffie schreef op 06 augustus 2002 @ 14:21:
tssk met jouw ?
Ohnee ... liev zijn voor PW mods, voor als ik weer eens noob vragen hebt
Ga nog wat roze koek eten en maak dat ik je niet meer zie !
Ben jij hier nou nog ?
WEG ZEI IK !!!
*geeft trap onder Koffie z'n kont*
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.