Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
NIEMAND??
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
HE HALLO,
kan je zo snel niet helpen wat het zou kunnen zijn is dat je andere drivers kan laden.
weet je wat voor soundblaster dr onbourd is?
ac97 of sb ?
wat je altijd kan doen is natuurlijk terug gaan naar de winkel.
of proberen te achterhalen wie de importeur is voor het apparaat en daar even een mailtje naar sturen bijv: rma@bedrijf.nl of td@bedrijf.nl
dan moet het goed komen.
Zou zo ie zo beginnen met zoeken naar de juiste driver.
en je bevindingen mailen naar zowel shuttle als naar de importeur.
kan je zo snel niet helpen wat het zou kunnen zijn is dat je andere drivers kan laden.
weet je wat voor soundblaster dr onbourd is?
ac97 of sb ?
wat je altijd kan doen is natuurlijk terug gaan naar de winkel.
of proberen te achterhalen wie de importeur is voor het apparaat en daar even een mailtje naar sturen bijv: rma@bedrijf.nl of td@bedrijf.nl
dan moet het goed komen.
Zou zo ie zo beginnen met zoeken naar de juiste driver.
en je bevindingen mailen naar zowel shuttle als naar de importeur.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
IK heb de nieuwste drivers al gedownload en geinstallleerd, en ook heb ik de laatste bios-upgrade geinstalleerd. Dit heeft allemaal niet geholpen.
IK heb Shuttle al een keer gemaild, maar ik wacht al enkele dagen op een reactie. Misschien dat iemand er hier toch ervaringen mee heeft?
IK heb Shuttle al een keer gemaild, maar ik wacht al enkele dagen op een reactie. Misschien dat iemand er hier toch ervaringen mee heeft?
Ik heb een "Shuttle SB51G" en heb daar ook last van, zodra ik een koptelefoon aan de voorkant aansluit hoor ik veel gekraak en piepjes als ik de muis beweeg of scroll in een pagina.
Als ik iets op de achterkant aansluit dan heb ik er minder last van, al ruist het wel behoorlijk.....
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen met dit soort problemen zijn......
Als ik iets op de achterkant aansluit dan heb ik er minder last van, al ruist het wel behoorlijk.....
Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen met dit soort problemen zijn......
<signature/>
Verwijderd
tja...
zoals ik dit lees hoef je denk ik idd niet naar drivers te zoeken! het lijkt er meer op dat je onboard geluidskaart gewoon kapot is!
maar niet gevreest... ga je bios in en zet (volgens mij bij intergraded blablabla) je onboard sound uit! vervolgens koop je een geluidskaartje, die dingen kosten tegenwoordig helemaal niets meer, laat je niet verleiden door veel te dure geluidskaarten als de verkoper je verteld dat de super 1024 pro digital huppelepup special force direct electric boegie guidskaart zo mooi klinkt, want als je geen bijbehorende apperatuur heb hoor je het verschil toch niet!
suc6!
grtz
Mark
PS: alhoewel ik er vrij zeker van ben dat je onboard sound stuk is, is het mischien verstandig als je eerst deze oplossing test door van iemand een geluidskaart te lenen! dan is het een kwestie van onboard sound uitzetten, drivertje van geluidskaart draaien en klaar!
zoals ik dit lees hoef je denk ik idd niet naar drivers te zoeken! het lijkt er meer op dat je onboard geluidskaart gewoon kapot is!
maar niet gevreest... ga je bios in en zet (volgens mij bij intergraded blablabla) je onboard sound uit! vervolgens koop je een geluidskaartje, die dingen kosten tegenwoordig helemaal niets meer, laat je niet verleiden door veel te dure geluidskaarten als de verkoper je verteld dat de super 1024 pro digital huppelepup special force direct electric boegie guidskaart zo mooi klinkt, want als je geen bijbehorende apperatuur heb hoor je het verschil toch niet!
suc6!
grtz
Mark
PS: alhoewel ik er vrij zeker van ben dat je onboard sound stuk is, is het mischien verstandig als je eerst deze oplossing test door van iemand een geluidskaart te lenen! dan is het een kwestie van onboard sound uitzetten, drivertje van geluidskaart draaien en klaar!
Hmmm.... da's balen.... als het nou een ander mobo zou zijn, dan had het niet zo veel uitgemaakt... maar in een Shuttle heb je slechts 1 pci en 1 agp slot. (ik zit eraan te denken een tv kaart in die pci-slot te plaatsen)
Ik ga de leverancier maar eens mailen denk ik..... bedankt!
Ik ga de leverancier maar eens mailen denk ik..... bedankt!
<signature/>
Pagina: 1