Toon posts:

Overburn met plextor 12/10/32A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn plextor 12/10/32A maar niet aan het overburnen.
Nero is goed ingesteld: enable overburn, capaciteit aangepast.
De nieuwste firmware geinstalleerd. Ik gebruik 90 min cd's van platinum.

Met het programma-tje Cdspeed een overburn-test gedaan,...dat ging prima.
Wat moet ik nog meer doen om te kunnen overburnen?

Verwijderd

Heb je disk-at-once aangevinkt?

Verwijderd

Topicstarter
Yes, disk-at-once heb ik aangevinkt!

Verwijderd

Welke nero versie gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste geloof ik, 5.5.9.0.

• oc_maniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02 17:20
Heb dezelfde writer, geen probleem met overburnen. Ik brand: disc-at-once, finalize CD en geen multi session. In mijn preferences staat overburnen ingesteld op 89:50.

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

Verwijderd

Topicstarter
ik begrijp er niets van. Ik ga branden met: disk-at-once, finalize CD en geen multi session. Heb overburn tijd gezet op 89:50.
Nero zou toch moeten vragen of ik wil ovrburnen, aan het begin van het branden?
Ik wilde een bestand van 720 mb branden!

• oc_maniac
Kan me wel een waarschuwing van Nero herinneren ja, mischien dat er een optie is om dat uit te zetten.... als je nu gewoon gaat branden, gaat die van voorbij die 80 minuten, of wat voor melding krijg je?

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

Verwijderd

Topicstarter
There is not enough space to burn this compilation onto this medium.
Dit is de melding die ik krijg.

Ik heb in de preference "check for correct disc format before burning" uitgevinkt.

Ik heb net een bestand van 709 mb willen branden, lukt nog steeds niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hij begint niet eens te branden!

• oc_maniac
:( niet goed....
je firmware van de Plextor is ge-update, je Nero is recent genoeg en goed ingesteld. Het enige waar ik nog zo aan kan denken, is je ASPI laag die niet goed is. Mischien je OS opnieuw installeren :(
Kijk ook eens ff of je nog genoeg ruimte hebt op je huidige harddisk/partities, heeeel mischien dat Nero eerst een image op harddisk wil maken voor die gaat branden.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 08:34

Paddo

¿Ik hier?

Ik heb hetzelfde probleem. Maar het overburnen is me wel gelukt met CDRWIN 5.nogiets. Ben er alleen achter gekomen dat mijn Toshiba DVD-speler niet zo graag 99min ceedees leest. :(

[ Voor 0% gewijzigd door Paddo op 06-08-2002 21:31 . Reden: foutje ]

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n comp maar opnieuw geinstalleerd. En ja hoor, mijn plextor doet het perfect met de bovenstaande instellingen, bedankt!
Pagina: 1