Toon posts:

[WinXP] useraccounts en buroblad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier XP op mijn laptop draaien en wil gewoon altijd 1 buroblad met mijn instellingen behouden. of ik nu lokaal of op een domein server inlog.

als ik mijn lokale account heb ingesteld met achtergrondkleurtjes, programma`s, snelkoppelingen etc... en ik log daarna op de server of onder een andere naam in dan krijg ik weer dat groene XP achergrond en kan ik daar ook alles weer instellen !!

kun je niet gewoon met 1 profile werken zowel lokaal als ingelogd op bijvoorbeeld een server ???

wie weet hier een truck voor ?

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 12:03

[ash]

Cookies :9

Gewoon met je domein account aanloggen, ook al heb je geen connectie naar je DC. Je logt dan aan met je zogenaamde gecachde account. (This is the MS-way).

Succes :)

Verwijderd

Er komt nog wel een dingetje kijken: zijn de profielen op het domein geen mandatory profiles? Als dat het geval is kun je er namelijk niet veel aan doen. Anders moet je gewoon zoals [ash] zegt, je domein login gebruiken, dat doe ik hier ook en het werkt als een t*et.

Verwijderd

Topicstarter
ow, dus ik kan gewoon altijd inloggen met mijn domeinaccount, ongeacht of ik verbonden ben of niet.

en als ik nu bij een vriend ben en mijn laptop op zijn hub aansluit op zijn thuisnetwerkje. kan ik dan nog steeds met mijn domeinaccount inloggen en toch internetten enzo of werkt dat dan niet.

ik werk namelijk zowel op een domein met de laptop als op een gewoon thuisnetwerk met alleen werkgroep.