Innovatek WC systeem

Pagina: 1
Acties:

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 17:21
Weet iemand waar je deze kan halen.. zie bij pricewatch niets staan :/
hierover..

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
OC-shop of een vergelijkbare winkel mailen en vragen of de importeur al levert?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Waarom wil je zo graag een Innovatek set dan? Volgens mij zijn die helemaal niet zo geweldig... Danger Den levert IMHO beter spul...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
In nederland wordt hetzelfde spul onder de naam Klax verkocht, dat kan je wel in de PW vinden.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Demoniac schreef op 06 augustus 2002 @ 12:32:
Waarom wil je zo graag een Innovatek set dan? Volgens mij zijn die helemaal niet zo geweldig... Danger Den levert IMHO beter spul...
Idd. Daarbij vind ik het er ook nog goedkoop uitzien, terwijl het dat niet is (complete set is iets van 325 euro :/ ) Ik kan echt wel een betere waterkoelingsset samenstellen voor veeeel minder

iStockphoto

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Die klax waterblokker zijn echt duur, 100 euro voor een blok en dan kun je em nog niet eens icm een peltier gebruiken, geef mij dan maar een danger den.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• utilman
@ BlizzarD

Er is ook al een complete set voor onder de 200 eurootjes !!
En idd worden deze onder de naam Klax verkocht.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 22:01

Memendo

V4-power/Team BSD

utilman schreef op 06 augustus 2002 @ 15:49:
@ BlizzarD

Er is ook al een complete set voor onder de 200 eurootjes !!
En idd worden deze onder de naam Klax verkocht.
Ja maar daar zit dat kleine blokje bij, wat ik uit wil schelden voor videokaartblokje. . En de dikke CPU blokje kost zoals andere al vermeld hebben 100 euro.

Verwijderd

Koop anders iets in duitsland. Daar zijn goede winkels en niet zo extreem duur als de ocshop.

• Steefph
  • Laatst online: 19-02 09:09
Deze set is bij XXlcases.nl in Nl te bestellen kost alleen met alles er en eraan 375 euro. Gedeeltes van de set zijn ook te koop

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Ik hebop dit moment een Athlon 1200 op 1400 draaien met hierop een Maze II. Nog niks met de FSB geprobeerd alleen met de MP. Gisteren pas in elkaar gezet. Draait prima.

Heb ook een XP1800+ met hierop een Innovatek Cool Rev. 3.0. Helaas nog niet helemaal in mekaar dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar ik heb wel gelezen dat de Cool Rev. 3.0 beter koelt dan een Maze II en zeker beter dan Swiftech.

Wat in ieder geval al beter is aan de Innovatek is de bevestiging op de CPU. Ik heb met die Maze II bevestiging mijn EPoX 8K7A+ gesloopt. En dan is de slangbevestiging ook prima te noemen.

Innovatek wordt inderdaad in Nederland verkocht onder de naam Klax en niet alleen bij XXLCases, maar ook bij Freezinghardware. Maar in Duitsland zijn ze een stukkie goedkoper te krijgen.

Wat betreft de looks, de Cool Rev. 3.0 ziet er zeker niet goedkoop uit, zelf een stuk professioneler dan de Maze II, de Graph-O-Matic blokjes zien er wel wat goedkoper uit maar koelen prima.

• utilman
@ ArnoKlaassen & Bob de Bouwer

Zal eens kijken of ik hier over de grens wat vind.. hebben jullie nog leuke links
naar shops in D'land.. is voor mij maar 3 minuten rijden ;)

Vond idd die Klax er niet slecht uit zien..

Zit ook wel aan een Koollance kast te denken aangezien hier al alles mooi is
ingebouwd met radiator/fans/frontpanel etc..

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 17:23
fuck dangerdan www.aquacomputer.de is tha best

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 14:40

Rick2001

9950X delidded en direct die

Beetje normaal mag ook wel hoor. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

Verwijderd

Ik denk dat je met een self-made setup straks minder herrie hebt dan met die Koolance kasten. Die maken toch nog vrij veel geluid voor een H2O oplossing.

Ben laatst m'n bookmarks een beetje kwijt geraakt inclusief die naar winkels in Duitsland, dus hier kan ik je helaas even niet verder helpen, maar die zijn zo weer gevonden toch?

Ondertussen kan je deze reviews wel even lezen mocht je ze zelf nog niet gevonden hebben. ;)

http://www.overclockers.com/articles545/
http://www6.tomshardware.com/cpu/02q1/020102/index.html
http://www.water-cooling....ovatek/innovatek_set2.htm

• utilman
Thx BOB.. 1 ding snap ik alleen niet.. want bij de reviews gebruiken ze geen waterreservoir, en bij bijv. xxlscases die de Klax verkopen (zelfde als innovatek) staat deze wel bij de complete sets erbij. Staat niet op het plaatje erbij want daar staat de vuleenheid erbij die je aan je pomp koppeld. Dachts dat je dan geen waterreservoir meer nodig had?

Verwijderd

De vuleenheid die je aan je pomp koppelt doet meteen ook dienst als reservoir. Beetje 2 in 1 dus.

Maarre, dat is wel meteen een minpuntje vind ik. Ontluchten vind ik persoonlijk erg klote gaan met het betreffende reservoir/vuleenheidje. Maja, met een beetje moeite kom je er meestal wel.
Die plaatjes bij XXLCases kloppen sowieso de helft van de tijd niet. Voor de complete setjes hebben ze steeds hetzelfde plaatje gebruikt.
Pagina: 1