ok, het zit zo, ik heb een
chaintech (7AJA20)mamaboord met een via chipset,
amd 1.4 ghz,
40 gig hd,
geforce 2 ti200,
creative soundblaster 4.1 digital,
standaard netwerkkaartje,
onbekent merk geheugen (256mb),
Logitech Ifeel mouse (optisch, USB)
ps2 toetsenbord
Samen met een vriend heb ik deze computer samengesteld en in elkaar gezet. Nu doet mijn pc al vanaf het begin dat ie klaar was raar. Eerst had ik een creative soundblaster live, en die was niet compatible met die via chipset van mijn mobo. In die tijd liep mijn pc dus bij elk spel na +- 10-60 min vast.
Dan moest ik hem resetten, deed ie het weer een tijdje. Als hij vastliep, kwam er een luide, irriterende piep uit de boxen.
Toen heb ik die soundblaster live omgeruild met de kaart die ik nu heb.
Nu is mijn pc nog steeds niet stabiel. Hij loopt welliswaar niet vaak meer vast, maar als ie vastloopt is het op de raarste momenten, zoals tijdens een cdtje branden. Het beeld staat dan gewoon helemaal vast. Ook als mijn pc aanstaat maar niet gebruikt word, loopt ie vast, ik denk dat ie vastloopt tijdens het op standby staan.
Is er iemand hier die weet wat er aan de hand is?
chaintech (7AJA20)mamaboord met een via chipset,
amd 1.4 ghz,
40 gig hd,
geforce 2 ti200,
creative soundblaster 4.1 digital,
standaard netwerkkaartje,
onbekent merk geheugen (256mb),
Logitech Ifeel mouse (optisch, USB)
ps2 toetsenbord
Samen met een vriend heb ik deze computer samengesteld en in elkaar gezet. Nu doet mijn pc al vanaf het begin dat ie klaar was raar. Eerst had ik een creative soundblaster live, en die was niet compatible met die via chipset van mijn mobo. In die tijd liep mijn pc dus bij elk spel na +- 10-60 min vast.
Nu is mijn pc nog steeds niet stabiel. Hij loopt welliswaar niet vaak meer vast, maar als ie vastloopt is het op de raarste momenten, zoals tijdens een cdtje branden. Het beeld staat dan gewoon helemaal vast. Ook als mijn pc aanstaat maar niet gebruikt word, loopt ie vast, ik denk dat ie vastloopt tijdens het op standby staan.