Toon posts:

Formulier en file field

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een formulier in Javascript die ook wordt verstuurd in javascript.
Tot zover werkt ie.

Alleen wil ik nu ook een file field erin stoppen. Zodat mensen via mijn formulier Word files naar me kunnen versturen. Tot dusver is het me niet gelukt via javascript.

Hebben jullie tips voor mij om dit op te lossen graag met behulp van Javascript en niet met CGI

Alvast bedankt!

Verwijderd

moet je met type doen volgends mij weet het niet uit mijn hoofd

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Volgens mij is het dit:
<input type="file">
Linkje: http://www.w3.org/TR/REC-html40/interact/forms.html

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

André

Analytics dude

<input type="file"> gebruiken, en in de method van je form moet je ook nog iets neerzetten. (zoiets van 'application/encoded', moet je even zoeken)

Maar alleen met javascript gaat het je niet lukken, want er moet een script zijn die het geposte formulier opvangt en verwerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Javascript met behulp van ASP? is dat mogelijk?

Verwijderd

Je moet in ieder geval je files naar een server sturen, en je hebt dus ASP, PHP, JSP, Perl of een andere taal nodig om op de server een script te maken dat voor de verdere afhandeling zorgt. Server-side scripts horen niet in W&G, en kant-en-klare scripts kun je op www.hotscripts.com vinden. Je hebt dan ook helemaal geen javascript meer nodig voor het versturen.
Pagina: 1