[aanbieding] 21" Triniton voor ¤475

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:48

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Hoi :)

Ik dacht.. misschien is dit interessant, en het zal hier wel thuis horen..

Correct (electronicazaak in R'Dam, ze hebben geen website (okee, da's dom)), heeft al een tijdje aanbiedingen van monitors van Dell. Nu hebben ze er weer een in de aanbieding (eigenlijk is het al een tijdje dezelfde.. ze zullen wel een overschop opgekocht hebben).

Dell P1130 (<-klik voor preciese specs)

Kort:
max. res: 1600*1200@85Hz
grootte: 21" (19.8" bruikbaar)
Beelbuis: Triniton FD (dus eigenlijk een Sony in een Dell-jasje, volgens mij is de Sony-equivalent hier en hier getest).
Dot pitch: .24
Gewicht: wil je niet weten (30.5 kg)

De aanbieding staat in hun advertentie die vandaag in de meeste landelijke dagbladen staat (Trouw iig, en AD volgens mij ook).

(het kan trouwens ook de Dual tone grey zijn ipv Midnight grey)

Anyway, hij staat in ieder geval deze week bij Correct, de computers en netwerkenafdeling aan de Ceintuurbaan in Rotterdam, voor ¤399 ex. btw.
Ik heb hem een tijdje geleden al gekocht, toen hij al eerder in de aanbieding was, en hij bevalt goed, tenzij je vaak met je scherm sleept: je krijgt hem nauwelijks de trap op :/

[edit]
Bij Dell is hij dus ¤886.55

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
*ding dong* Tijd voor de reclame !

S.P.A.M. :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:(

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Renkie schreef op 06 augustus 2002 @ 08:57:

S.P.A.M. :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:( :r :O |:(
Ga ff terug naar bed en probeer je andere been. Gewoon een tweaker die een mooie aanbieding mededeelt, zie je ook zovaak bij Aldi/Medion aanbiedingen.

Aan topicstarter: Kom je bij mij op de 15e verdieping lannen? :P (geen lift)

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter

Sorry, ik bedoel het niet als spam: ik zet het hier alleen neer met de bedoeling dat jullie er misschien wat aan hebben. Nieuwe Aldi-aanbiedingen worden hier toch ook neer gezet? Beetje overtrokken reactie imho.. je had best iets minder smileys kunnen gebruiken, en als het je niet zint zet je het maar in SeM.

[edit] Hey, te laat :/

jadjong: lijkt me leuk, neem ik m'n ouwe 17" vissenkom wel mee :p

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[knip]
Kom op zeg, waar slaat dat nou weer op. Een dergelijke aanbieding is toch echt wel erg interessant en vrij zeldzaam. Titel is ook duidelijk genoeg dus lees het niet en reageer vooral niet als je alleen maar spam kan roepen. Vrij triest dit.

[ Voor 0% gewijzigd door GA!S op 06-08-2002 09:03 . Reden: smilies wegknippen ]

de betaler vervuilt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 22:36
¤475,- voor een 21"? Dat is een :9 prijs, alleen die dingen zijn zo fucking groot :/
Als ik er ruimte voor had had ik um wel genomen :P

The devil is in the details.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

30 kg? :o

Laat maar zitten enzo :/
Voor een TFT van die grootte voor die prijs mag je me zeker roepen, ook midden in de nacht ;)

Ding is niet te tillen man, ik vond m'n 19" al zwaar. 'k Wil een TFTtje kopen voor LANs enzo, maar eerst ff slagen voor m'n rijbewijs :Y) (ook duur ;()

Waar vind ik btw of het standaard of DVI is? 'k Heb nog een lege DVI aansluiting namelijk, 19 & 21" dual monitor lijkt me toch wel wat :9

Dividend for Starters

• McVirusS
  • Laatst online: 17-08 10:53
Tot hoe laat is Correct vanavond geopend? En hoe weet de topicstarter dit eigenlijk? (En is die 475,- niet ex. btw (Correct vermeldt z'n prijzen meestal exclusief btw)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb ze net gebeld: ze hebben alleen het winkelmodel nog. Hij komt ook niet meer binnen, dus terwijl hij vandaag in de dagbladen staat is ie al helemaal uitverkocht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Exirion schreef op 06 augustus 2002 @ 11:17:
Ik heb ze net gebeld: ze hebben alleen het winkelmodel nog. Hij komt ook niet meer binnen, dus terwijl hij vandaag in de dagbladen staat is ie al helemaal uitverkocht.
Seems strange to me: hij is al minstens 2 keer eerder door hen in de aanbieding gegooid :? maar goed, als dit idd zo is, gooi dit dan maar op slot, zo heeft niemand er wat aan.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36
Exirion schreef op 06 augustus 2002 @ 11:17:
Gewoon zeggen dat ze m dan maar moeten laten overkomen uit een filliaal die m wel op voorraad nog heeft staan, desnoods betaal je wat aan.
En vragen hoelang t duurt natuurlijk (waarschijnlijk via hun goederen, duurt een ongeveer anderhalve week denk ik)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
das wel een mooi prijsje :D

Ikzelf heb 6 maanden terug z'n kleine broertje gekocht, de P991
Prima scherm, bavalt erg goed :)
En de prijs was ook erg goed, iets van 325 euro inc. verzenden :)

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Turismo schreef op 06 augustus 2002 @ 11:58:
[...]

Gewoon zeggen dat ze m dan maar moeten laten overkomen uit een filliaal die m wel op voorraad nog heeft staan, desnoods betaal je wat aan.
En vragen hoelang t duurt natuurlijk (waarschijnlijk via hun goederen, duurt een ongeveer anderhalve week denk ik)
Voor de duidelijkheid: Correct zit alleen in R'dam. Daar hebben ze 3 filialen, een voor tv's, stereo's, camera's enzo, een voor computers en netwerken (daar moet je zijn voor de monitor), en een voor telecom en marinenavigatiezooi (als ik het uit m'n hoofd goed heb). Uit een ander filiaal laten komen ken dus nie vrees ik..

Ik heb het ff gescand (klotekwaliteit, maar het is leesbaar).

Afbeeldingslocatie: http://home-1.12move.nl/~sh530660/GoT/aanbieding.png

ik weet het, layoutverkloting, maar anders is het niet leesbaar denk ik, en ik had het stukkie eernaast erbij gedaan zodat je de openingstijden ook hebt enzo. Op 21" heb je er trouwens geen last van >:).

onderin stond: "correct computers, ceintuurbaan 125 rotterdam. tel:"
dan kan je het vinden :)

[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 06-08-2002 12:20 . Reden: scan geplaatst ]

• McVirusS
  • Laatst online: 17-08 10:53
Heb net zelf ook even met Correct gebelt (ja nooit je collega mods vertrouwen >:)) en monitor is inderdaad uitverkocht dus niemand heeft meer wat aan dit draadje. Topicstarter toch bedankt :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.