Toon posts:

Welke Mp3 Speler kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een mp3speler te kopen. En mijn vraag is welke raden jullie mij aan, uit het grote assortiment spelers die op dit moment op de markt zijn.

Moet min 64mb hebben en rond de 100 euro kosten.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:24
Een goeie MP3-speler met 64 Mb voor 100 euro :? De mijne was met 32 Mb al Fl. 300 :|

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 02:58:
Ik ben van plan een mp3speler te kopen. En mijn vraag is welke raden jullie mij aan, uit het grote assortiment spelers die op dit moment op de markt zijn.

Ik denk dat je voor 100 euro nog niet zo eentje hebt... ;) :+

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 13:02
ja een diva player met 32mb is 93 anders een pricewatch gevalletje ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:07
av>gt

Verwijderd

De diva, is alleen 32MB, voor 100 euro heb je trouwens geen 64 MB laat staan 32 (Diva is een uitzondering)
Als je min 64 mb wilt reken dan maar 2X zoveel

Verwijderd

Topicstarter
prijs is eigenlijk niet zon groot probleem. Maar wat zou een goede keus zijn voor een 64 mb mp3speler?

Verwijderd

Topicstarter
hij moet wel uitbreidbaar zijn.
ik zag dit net in de tweakers shop

DA-SSFDC-64V Dane-Elec 64 MB Smart Media Card (3.3V) ¤ 36,- Dat moet er wel bij kunnen

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12 19:21
kijk ff op mmport.nl die Mpio spelers zijn wel goed, alleen wel een beetje duur. De DMG 64MB kost 209 Euro.

Een Diva 64MB (32MB+32MB CF) kost 109 Euro, zie http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=151. Ik vind dat ding er alleen niet uit zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 02:58:

een mp3 speler met 64mb en dat voor 100 euro, nou ik kan je vertellen.. |:(

Verwijderd

Hoe zit het met de IPOD? Die kan je toch via een speciale kaart ook aan je PC koppelen als je geen MAC heb? Iemand al ervaring met zo'n ding!??

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ipod is wel vreselijk duur, ik zou gewoon wachten op de Creative MuVo, klein, redelijk goedkoop (129 dollar voor 64mb), geen coole functies ofzo, maar wel direct op de usb en te gebruiken als een pendrive (klein portable hd)

wel klote dat ik het voor 160 zag op de webwinkel van de dynabyte, dus maar hopen dat het ergens anders goedkoper zal zijn (ongetwijfeld wel een plekje).

en die speciale kaart?, je moet gewoon een firewire poort hebben (1394), en dat kan mbv van een kaart... het zou ook nog werken op een "normale" windows pc

Verwijderd

Deze vraag komt wel erg vaak voorbij, ga eerst maar eens zelf op onderzoek uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.