help!..info garantie harddisk

Pagina: 1
Acties:

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 01:15
Hallo medetweakers.

Ik zit met het volgende probleem, ik heb bij een kennis, een Kapotte maxtor 8.4 gig harddisk uit een IBM aptiva gehaald.Eerst dacht ik dat ik wel kon fluiten naar een garantie oid. Maar ik ontdekte op de harddisk 2 stickers van ibm met serienummer, en op de merksticker van maxtor dat ie een garantie heeft tot 2002, weet iemand hoe ik het het beste kan aanpakken om bijv. een andere harddisk te eisen. (ivm de garantie)..

bedankt..

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Naar de leverancier gaan en de HD inleveren met een klachtomschrijving, waarna je een nieuwe hoort te krijgen (na een paar weken reparatietijd waarschijnlijk). Op Maxtors zit zowieso 3 jaar fabrieksgarantie, dus die moet je krijgen ook.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• remsie
bedankt!...

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
We kans dat als die schijf ouder is dan de garantietermijn van de leverancier dat je handlings/verzend kosten moet betalen, maar misschien is dat bij IBM's wel anders.

• remsie
Shit, ik bel dus IBM en die vertellen dat ik geen garantie meer heb omdat die van maxtor ook na 1 jaar verloopt..net als de aptiva...Nu zou ik het moeten proberen bij een groothandel die hem RMA zou opsturen...maar vind maar eens een bedrijf die dat doet..:-(