Ik heb sinds ongeveer een jaar 2 JBL Ti600 speakers (front). Aan het begin nog nergens last van, alleen ongeveer na driekwart jaar hoor ik een mechanische trilling uit m'n speaker komen (bij de woofers). Het is bij 1 speaker erger dan bij de andere, bij de een hoor je het amper alleen als je je oor tegen de kast houdt.
Bij de speaker waar je het hard hoort, hoef ik niet eens m'n oor tegen de kast te houden maar soms als ik gewoon op de bank zit hoor ik die tril al. Het is altijd als ik muziek luister waar een 'snelle' bass/drum in zit, zoals in 2Step laat maar even een voorbeeld nemen.
Mijn receiver: Yamaha RX-V420RDS
Eerst had ik een Sony receiver (goedkoop ding) en bij die receiver ontstond het, volgens mij...
Iemand die weet wat ik er aan kan doen of weet wat het is?
m.v.g.
M_A_P
Bij de speaker waar je het hard hoort, hoef ik niet eens m'n oor tegen de kast te houden maar soms als ik gewoon op de bank zit hoor ik die tril al. Het is altijd als ik muziek luister waar een 'snelle' bass/drum in zit, zoals in 2Step laat maar even een voorbeeld nemen.
Mijn receiver: Yamaha RX-V420RDS
Eerst had ik een Sony receiver (goedkoop ding) en bij die receiver ontstond het, volgens mij...
Iemand die weet wat ik er aan kan doen of weet wat het is?
m.v.g.
M_A_P