Ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er maar niet uit.
Systeem:
Asus P4T533-C
Intel Pentium 4 2.0 Ghz
Samsung PC800 Ds geheugen
Voeding 431 Watt Enermax
Alpha PAL8942T (YS-Tech fan)
Abit Siluro GeForce4 Ti4400 128MB TV-Out
Elke keer als ik Windows XP installeer krijg ik random een foutmelding, zoals:
STOP 0x0000008E bla bla bla.
Even opgezocht bij microsoft en dat zou dus een geheugen probleem moeten zijn, verder had ik alles al gecheckt dus het zou best een geheugen probleem kunnen zijn.
Maar ik heb onder tussen nu al 3x het geheugen gewisseld en nog steeds blauwe schermen.
Ondertussen ook al 2x het moederbord gewisseld maar het probleem blijft terug komen.
Dus toen ook maar met een andere PSU geprobeerd maar dat mocht ook niet baten.
Ook met 128 Mb PC800 ECC geheugen wat in een dell machine perfect draait crashed de pc.
Het rare is dat de pc 2 maanden lang rustig op 2.8 Ghz heeft kunnen draaien met een FSB van 140 maar nu niks meer doet.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
De pc is niet overgeclockt.
Systeem:
Asus P4T533-C
Intel Pentium 4 2.0 Ghz
Samsung PC800 Ds geheugen
Voeding 431 Watt Enermax
Alpha PAL8942T (YS-Tech fan)
Abit Siluro GeForce4 Ti4400 128MB TV-Out
Elke keer als ik Windows XP installeer krijg ik random een foutmelding, zoals:
STOP 0x0000008E bla bla bla.
Even opgezocht bij microsoft en dat zou dus een geheugen probleem moeten zijn, verder had ik alles al gecheckt dus het zou best een geheugen probleem kunnen zijn.
Maar ik heb onder tussen nu al 3x het geheugen gewisseld en nog steeds blauwe schermen.
Ondertussen ook al 2x het moederbord gewisseld maar het probleem blijft terug komen.
Dus toen ook maar met een andere PSU geprobeerd maar dat mocht ook niet baten.
Ook met 128 Mb PC800 ECC geheugen wat in een dell machine perfect draait crashed de pc.
Het rare is dat de pc 2 maanden lang rustig op 2.8 Ghz heeft kunnen draaien met een FSB van 140 maar nu niks meer doet.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
De pc is niet overgeclockt.