Ik zie in de statistieken van m'n site dat bezoekers alleen op de welkom.htm pagina komen. En dus niet de site zien in een Frame maar alleen de welkomspagina zeg maar. (www.mobielplaza.tk) Bestaat er mischien een code om te zorgen dat als deze pagina word geopend dat dan ook meteen het hele frame er om heen komt, dus met navigatiebalk en menuframe? Ja ik heb de search geprobeerd maar die werkt niet. voor wie wil zien wat ik bedoel:
code:
1
2
3
4
5
6
| <script>
// Load within frameset
if (parent.location.href == self.location.href){
window.location.href = 'index.html'
}
</script> |
index.htm is dan in dit geval de pagina met de frameset. Scriptje gewoon tussen de head tags van de pagina.
Verwijderd
ja maar nu laadt hij de frameset eromheen, met de hoofdpagina. Hij moet ook de pagina kunne laden in frameset waar je op was
inderdaad dat kan ook.
Ik heb hier ooit eens een script voor gepost maar dat zal in het kader van een brake search wel niet te vinden zijn
Ik heb het hier gebruikt, met een beetje spitten kom je d'r wel uit.
Grofweg komt het hier op neer:
elke pagina geef je het volgende script mee waarbij je 'download' vervangt met de naam van de pagina.
daarna in de index het volgende stukje wat de juiste pagina in de frameset sleurt:
verder zelf pielen (als er nog wat te pielen valt...)
Ik heb hier ooit eens een script voor gepost maar dat zal in het kader van een brake search wel niet te vinden zijn
elke pagina geef je het volgende script mee waarbij je 'download' vervangt met de naam van de pagina.
PHP:
1
2
3
4
5
6
| <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!--// if (parent.location.href == self.location.href || !parent.content) top.location.href = 'index.htm?download'; // --> </script> |
daarna in de index het volgende stukje wat de juiste pagina in de frameset sleurt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!--// var whichPage = location.search.substring(1, location.search.length); if (whichPage == '') whichPage = 'home'; document.write("<frameset rows='71,*,15' border=0 marginwidth='0' marginheight='0' frameborder='0'>") document.write("<frame name='header' src='header.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0'>") document.write("<frame name='content' src='" + whichPage + ".htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='auto' frameborder='0'>") document.write("<frame name='footer' src='footer.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0' noresize>") document.write("</frameset>") //--> </script> |
Verwijderd
Dit werkt wel, maar niet met redelijk veel frames. Ik krijg een expected '}' error, zit in die op de aangegeven plaats neer, krijg ik een syntax error :(((((( maak ik een nieuwe frameset (3 frames) doet ie het perfect....Hangloozz schreef op 06 augustus 2002 @ 23:14:
inderdaad dat kan ook.
PHP:
1 2 3 4 5 6 <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!--// if (parent.location.href == self.location.href || !parent.content) top.location.href = 'index.htm?download'; // --> </script>
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!--// var whichPage = location.search.substring(1, location.search.length); if (whichPage == '') whichPage = 'home'; document.write("<frameset rows='71,*,15' border=0 marginwidth='0' marginheight='0' frameborder='0'>") document.write("<frame name='header' src='header.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0'>") document.write("<frame name='content' src='" + whichPage + ".htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='auto' frameborder='0'>") document.write("<frame name='footer' src='footer.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0' noresize>") document.write("</frameset>") //--> </script>
kortom: werkt niet met redelijk veel frames.
iemand een oplossing?
ja, niet zoveel frames gebruiken..
Hoeveel gebruik je d'r in godsnaam dan wel niet?
Hoeveel gebruik je d'r in godsnaam dan wel niet?
toch zou het geen r**t uit mogen maken; die frameset wordt dynamisch gegenereerd.
Kan het zijn dat je bestanden aanroept die in een ander pad staan, want dan kan het wel mis gaan..
Kan het zijn dat je bestanden aanroept die in een ander pad staan, want dan kan het wel mis gaan..
Verwijderd
idd maar het werkt niet. Ik heb het getest en alle zelfde pagina's gebruikt + extencies. Dan werkt het wel, maar met redelijk veel niet...
Pagina: 1