Kapot TFT scherm ...

Pagina: 1
Acties:

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
'k vind het echt verschrikkelijk maar ik heb zojuist vanavond mijn gloedjenieuwe Sony FX701 Notebook op de grond laten vallen ;( ;( ;(

Alles lijkt het nog te doen, alleen het tft scherm is aan de onderkant geheel aan diggelen, ik kan alleen aan de bovenkant Windows nog zien ...

Weet iemand wat het kost om een nieuw tft scherm te regelen ? zijn die uberhaubt los erop te zetten te reparatie ?

Sjees ... 2000 EURO ... dit brak mijn hart net wel .... Laat het een leerschool voor anderen zijn, laat NOOIT een kabel aan je laptop zitten die rondslingert, voor je het weet trek je hem via die kabel van tafel af ... en dan vreet je jezelf wel op ...

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik denk al snel zo'n 500-600 Euro (incl. montage, etc.) shit!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Heel erg jammer ;( Alleen is dit PMG en geen notebook TFT forum. Ik adviseer je contact op te nemen met de leverancier, die kunnen je het precies vertellen, wij kunnen er alleen maar naar gissen. Misschien een verzekeringskwestie? Sterkte iig :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hmm, misschien kunnen ze je bij OH een indicatie geven, move PMG -> OH

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 22:24

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb het ook een keer gehad, maar dan bij een IBM, omdat het binnen de garantie viel en ik zei gewoon "Ja, zo kreeg ik hem toch echt in de doos mee"... "Maar de doos ging pas 2 maanden na aanschaf open omdat ik op vakantie was"... Gewoon een nieuwe laptop gekregen!.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hmm, kan nog leuk worden bij Sony.
gaat je veel geld kosten (voorbeeldje, enkel een keyboard testen kost 205 euro)

• cablepokerface
  • Laatst online: 29-01 16:53
Ik heb het ook een keer gehad, maar dan bij een IBM, omdat het binnen de garantie viel en ik zei gewoon "Ja, zo kreeg ik hem toch echt in de doos mee"... "Maar de doos ging pas 2 maanden na aanschaf open omdat ik op vakantie was"... Gewoon een nieuwe laptop gekregen!.

... is een idee ... maar dan ga je de boel al snel flessen, en noem me een sissy, maar dat kan ik dan weer niet. Ik heb dan ding gewoon zelf laten pleuren ... snif

kheb inmiddels mijn baas gebeld, die had de laptop voor me gekocht ... vond het zo kut om te vertellen ... kheb betere avonden gehad.

En bedankt trouwens nog mod ...

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op Ebay worden regelmatig vervangende schermen verkocht voor een fractie van de nieuwprijs. Zeker de moeite waard om even te bekijken ...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

OH-> V&B

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
scherm is aardig duur ja, meestal de helft van je laptop

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• leerling
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 13:52
Een kennis van mij had pas ook een kapot scherm van zijn laptop. De laten repareren was bijna even duur als een nieuwe laptop kopen.

• aKra
  • Laatst online: 19-08 22:24

aKra

Michali schreef op 06 augustus 2002 @ 19:34:
scherm is aardig duur ja, meestal de helft van je laptop
Dan wil ik wel een laptop zonder scherm, en dan gewoon met de TV-Out of externe display werken :P

• DJSmiley
  • Laatst online: 10:34
Scherm is idd het duurste onderdeel.....

reparatie is vaak gewoon niet rendabel... scherm kost een hoop, arbeid enz nog niet meegerekend

2 opties: of zelf 2e hands scherm scoren, zoals genoemd ebay enz,
of, als ie van je werk is, lijkt me dat het beste.... verzekering.

Een beetje bedrijf heeft zulke dingen wel all-risk verzekerd, en dan wordt valschade gewoon gedekt.

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Is je baas er niet extra voor verzekerd dan? Dat werknemers wel eens iets kapot maken bv.?

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
sjees is duur geintje hopelijk is er niet meer beschadigt... als je hem toch ter reperatie opstuurt laat hem dan grondig na kijken zou zo kunnen dat er meer los of beschadigt is .. succes

• I_stealth_I
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Als die laptop van je baas is, dan kan je idd. vragen of die dingen verzekerd zijn. Of misschien ben je WA verzekerd voor het 'toebrengen van schade aan eigendommen van derden'. Misschien heb je een reisverzekering die nog doorloopt en dat je kan claimen dat het tijdens vakantie is gebeurt. Krijg je tenminste nog een deel terug in het ergste geval de andere mogelijkheden niet van toepassing op jou situatie zijn. Sterkte :'(

/dev/null

Verwijderd

Gewoon niet laten vallen :) Bij mijn Siemens kostte het bijna 1400 euro om een nieuw TFT scherm erin te naaien.
Pagina: 1