Toon posts:

Cd rom en Cd Writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Cd rom en Cd Writer hebben ineens geen drivers meer als ik via XP kies Update drivers krijg ik de volgende melling:

Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39).

Kan ze niet op internet vinden het betreffen de volgende merken:
HP Cd Writer 8200+;
Mitsumi FX4280T!B

Wat nu?

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

geloof dat daar een fix voor was bij http://update.windows.com
Is iig een bekend probleem, volgens mij heb ik er ook last van gehad.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
Paitor
url klopt niet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

windowsupdate.microsoft.com <= IMHO verplichte kost trouwens..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
mensen het werkt nog steeds niet wie helpt, ik heb alles geprobeerd gedeinstalleerd,
cd rom + writer opnieuw inpluggen , maar steeds komt de meding:
Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39).

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar..........
Na het update van clone cd kwam er bij het opstarten een programma naar voren genaamd "Elbycheck" (nooit van gehoord) en die kwam met de melding dat er in het register bestanden waren die mij drivers aantasten uiteraad yes geantwoord en alles werkt weer normaal

Verwijderd

Topicstarter
Slot mag

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je niet meer reageert zakt een topic vanzelf wel weg. Een slotje is niet echt nodig. Zonder slotje kan jij of een ander later eventueel nog een extra vraag stellen - en het scheelt de modjes een heeele hoop werk als ze niet elk topic op slot hoeven te gooien :)

Je had al aangegeven dat en hoe het je gelukt is, laat verder dus maar gewoon zakken :+

Edit: zoals Merely je al eerder had verteld.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2002 17:16 . Reden: -1 overbodig ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Geen slot
Pagina: 1