Ik heb hier 4 Maxtor ATA/133 7200rpm D740x-6L 6L040J2 harddisks die volgens mij al een keer terug naar Maxtor zijn geweest voor revisie omdat er een sticker over de originele sticker zit geplakt. nu kun je door de 2e sticker heenkijken en dan zie je dus gewoon 40Gb Maxtor D740x-6L staan. Er zit ook een sticker "replace with compaq spare" op.
De drives worden nu dus als 10GB gezien door het BIOS en werken ook als 10GB, ik heb er nu 2 van in raid 0 draaien.
Ik heb hier ook een 40Gb Maxtor D740x-6L 40Gb en de drives zien er aan de buitenkant identiek uit.
weet iemand wat er met deze drives is gebeurd? Is er een andere firmware op geflasht die maar 1 head aanspreekt of? en de grootste vraag natuurlijk, is het weer terug te veranderen?
De drives worden nu dus als 10GB gezien door het BIOS en werken ook als 10GB, ik heb er nu 2 van in raid 0 draaien.
Ik heb hier ook een 40Gb Maxtor D740x-6L 40Gb en de drives zien er aan de buitenkant identiek uit.
weet iemand wat er met deze drives is gebeurd? Is er een andere firmware op geflasht die maar 1 head aanspreekt of? en de grootste vraag natuurlijk, is het weer terug te veranderen?
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis