en ik vind Collin McRae Rally 2 er ook wel gelikt uit zien
maaruh, wat wil je hiermee bereiken?
lijkt me een opsom topic, en echt een discussie kun je er ook niet over houden
Ik zoek een mooi race spelCrash-Override schreef op 05 augustus 2002 @ 22:30:
ja, binnenkort DTM Racer
en ik vind Collin McRae Rally 2 er ook wel gelikt uit zien
edit:
maaruh, wat wil je hiermee bereiken?
lijkt me een opsom topic, en echt een discussie kun je er ook niet over houden
je kunt F1 2002, Grand Prix 4, Nascar 2002 ofzow ook eens proberen als je daar van houd
en voor motoren: MotoGP of superbikes 2002
oke thnxCrash-Override schreef op 05 augustus 2002 @ 22:42:
aaaah, op die manier
je kunt F1 2002, Grand Prix 4, Nascar 2002 ofzow ook eens proberen als je daar van houd
en voor motoren: MotoGP of superbikes 2002
omdat we het waarschijnlijk over PC games hebben (gok ik)steve_jacks schreef op 05 augustus 2002 @ 22:55:
Waarom zegt niemand GRAN TURISMO 3?
ik wel iigsteve_jacks schreef op 05 augustus 2002 @ 23:07:
Maar dat zei 'ie niet
Misschien gingen alle andere daar vanuit?
X-Box: Project Gotham Racing
GRAN TURISMO 3, zeg ik het welsteve_jacks schreef op 05 augustus 2002 @ 22:55:
De vos loopt door het bos.
These are my principles. If you don't like them, I have others.

http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_350z.avi

http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_ar_rx7.avi

http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3c_mr_r34.avi

http://tweakers.net/~crew...t3c_mr_r34_bumperview.avi
Lijkt me duidelijk
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
omdat niemand weet dat de GT reeks gewoon de beste race spellen zijn..steve_jacks schreef op 05 augustus 2002 @ 22:55:
maar verder moet ik ook zeggen dat NFS het wel goed doet.
en ik vind nascar 4 een beetje op stunts lijken qua kleur,
tjah het gras is hier idd erug groen..
en van midtown madness moet ik zeggen dat het er net zo verlept uit ziet alss die davilex bagger, (iets met een 2 ofzo)
jep
Verwijderd
Deel 1 en 2 van Gran Turismo zijn grafisch echt niet zo speciaal... maar de gamplay is natuurlijk wel fantastisch.GIAS schreef op 06 augustus 2002 @ 00:25:
[...]
omdat niemand weet dat de GT reeks gewoon de beste race spellen zijn..
Ik vind dat ijs ruk, ik vind mediteran maps mooier dan.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 00:36:
RalliSport Challenge op de Xbox... die weerspiegeling van de zon op de ijs-circuits... aaaah.
Verwijderd
GT1 was goed , en toen ging het bergaf .
Die auto's hebben de handling van een bezopen pinguin op ijs , en die snelheden kloppen ook van geen kanten ..
Sports Car GT!!!Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:27:
Vindt ik Need for speed Porsche Challange.
Zijn er mooiere??
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Ik heb de wip-demo van F1 2002 gespeelt maar die parcours zijn imo niet echt een grafisch hoogstandje.Crash-Override schreef op 05 augustus 2002 @ 22:42:
je kunt F1 2002, Grand Prix 4
Weet iemand toevallig een link naar de demo van gp 4, die kon ik namelijk niet vinden.
de full-version is wel ok,TomR schreef op 06 augustus 2002 @ 19:14:
[...]
Ik heb de wip-demo van F1 2002 gespeelt maar die parcours zijn imo niet echt een grafisch hoogstandje.
Weet iemand toevallig een link naar de demo van gp 4, die kon ik namelijk niet vinden.
vind em iig beter dan GP4
de grfx van GP4 zijn behoorlijk goed, maar indrukwekkender vind ik het realisme; elke boom en elk hek staat op de juiste plek!
N2002 heeft zulke mooie grfx dat als je een replay bekijkt het echt net is of je op de TV naar de race zit te kijken (sterker nog, het beeld is nog mooier dan op Eurosport
Kittekat.net ....
Tjeetah schreef op 06 augustus 2002 @ 00:59:
Deel 1 en 2 van Gran Turismo zijn grafisch echt niet zo speciaal...
Nee, duh... Die zijn ook wel een stukje ouder he?
Toen ze geleased werden waren het echt wel de mooiste games in hun genre.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
op playstation dan...op een tv ziet alles er ruk uitExirion schreef op 07 augustus 2002 @ 16:43:
[...]
Nee, duh... Die zijn ook wel een stukje ouder he?
Toen ze geleased werden waren het echt wel de mooiste games in hun genre.
tampert, kriminalpolizei
Idd... zet ook wel eens gewoon de replay aan als er weer eens geen NASCAR is op EurosportRaimond schreef op 06 augustus 2002 @ 20:09:
er bestaat geen demo van GP4.
de grfx van GP4 zijn behoorlijk goed, maar indrukwekkender vind ik het realisme; elke boom en elk hek staat op de juiste plek!
N2002 heeft zulke mooie grfx dat als je een replay bekijkt het echt net is of je op de TV naar de race zit te kijken (sterker nog, het beeld is nog mooier dan op Eurosport)
NASCAR 2002 is toch wel een van de mooiste racespellen allertijden,
Grand Prix 4 op hele hoge res + AA ook wel ( maar dan loopt het niet meer soepel
Er komen wat mooie nieuwe spellen uit ( NFS: Hot Pursuit 2, Pro Race Driver, NASCAR Thunder 2003 ) , die zullen de oude garde wel van de troon stoten.
LOLspeed24 schreef op 07 augustus 2002 @ 17:55:
[...]Idd... zet ook wel eens gewoon de replay aan als er weer eens geen NASCAR is op Eurosport
NASCAR 2002 is toch wel een van de mooiste racespellen allertijden,
Grand Prix 4 op hele hoge res + AA ook wel ( maar dan loopt het niet meer soepel).
Ik kan GP4 op 1024x768 draaien met AA en dan doet ie het perfect, maar toch is N2002 nog net iets beter
omdat niemand weet dat de GT reeks gewoon de beste race spellen zijn..GIAS schreef op 06 augustus 2002 @ 00:25:
[...]
omdat niemand weet dat de GT reeks gewoon de beste race spellen zijn..
quote]
woeha.. GT3 sucks ass...me thinks
sowieso, race games die je met een joypad stuurt zijn stukken minder als pc-games met een stuurtje (en dan niet zo'n plastic microsoft/elcheapo stuurtje)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja dat bedoel ik ... NASCAR loopt nog soepel een res daarboven met 2xAA ... en dan is het echtRaimond schreef op 07 augustus 2002 @ 17:58:
[...]
LOL![]()
Ik kan GP4 op 1024x768 draaien met AA en dan doet ie het perfect, maar toch is N2002 nog net iets beter
Ik heb er een paar mooi achtergronden voor de desktop mee gemaakt
[ Voor 0% gewijzigd door Speed24 op 07-08-2002 18:06 . Reden: Plaatje wil niet... dan lama :) ]
hmm... ja ja... lelijke graphics... die tovert mijn megadrive ook nog wel naar voren...speed24 schreef op 07 augustus 2002 @ 18:05:
[...]
[url=]afbeelding[/url]
Ziet er ook al leuk uit ...
echt 486/pentium 1-esque graphics
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
*kwijl*, auto's zien er errrrrg goed uit, omgeving suckt alleen.
GT3 is dus echt een mooier, moet je die Davilex A2 racer omgeving zien
Ik vind zelf Rallisport Challenge het mooist.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
GT3 red het dus echt niet vergeleken met PGR he. Speel GT3 gewoon en dan PGR je zult het verschil zien. GT3 is alleen mooi in replayD³ schreef op 08 augustus 2002 @ 17:09:
[...]
GT3 is dus echt een mooier, moet je die Davilex A2 racer omgeving zienEn die weerschijn op die auto's ziet er ontzettend fake uit.
En PGR is een launchgame! en GT3 niet, wacht maar op PGR2
Verwijderd
Juist. Die screens zijn maybe vaag maar in het echt is Gotham toch echt een stukje mooier. Sorry, het is niet anders.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
GT3 red het dus echt niet vergeleken met PGR he. Speel GT3 gewoon en dan PGR je zult het verschil zien. GT3 is alleen mooi in replay
Rallisport challenge? Een rallyspel zonder modder en stof.. Da's niet mooier..D³ schreef op 08 augustus 2002 @ 17:09:
[...]
GT3 is dus echt een mooier, moet je die Davilex A2 racer omgeving zienEn die weerschijn op die auto's ziet er ontzettend fake uit.
GT3 kickt ass, je kunt echt al het mogelijke instellen aan onderdelen en alles klopt ook. Bij mij komt PGR toch meer als een Arcade racer over, maar is zeker niet verkeerd!Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
GT3 red het dus echt niet vergeleken met PGR he. Speel GT3 gewoon en dan PGR je zult het verschil zien. GT3 is alleen mooi in replay
het gaat hier om de beste grfx niet om het beste spel als geheel..dominicbout schreef op 08 augustus 2002 @ 17:24:
[...]
GT3 kickt ass, je kunt echt al het mogelijke instellen aan onderdelen en alles klopt ook. Bij mij komt PGR toch meer als een Arcade racer over, maar is zeker niet verkeerd!
Rallisport heeft geen modder en stofdominicbout schreef op 08 augustus 2002 @ 17:22:
[...]
Rallisport challenge? Een rallyspel zonder modder en stof.. Da's niet mooier..
OK, ik vind GT3 mooier dan PGR. En so what dat PGR een launchgame is? GT3 draait op mindere hardware. En wacht maar op GT7!! NutteloosVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
Kom net plaatjes van PGR2 tegen:

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
btw. NFS 5 porsche unleashed heb ik hiero ook hoor
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Motorhead was juist supermooi in software modeYonni schreef op 08 augustus 2002 @ 20:41:
Motorhead ownage dus..en ook omdat ik het eerst in software speelde en overging op hardware..w0w
Insanemarsian schreef op 08 augustus 2002 @ 22:09:
wat is behalve de mooiste game nou de leukste om over een netwerk te spelen? Volgende week hier een lan party(tje) en zoek nog een leuk racespel om over netwerk te spelen. suggesties?
motorhead
toca serie
destruction derby 2 , is dacht ik lan patch voor...maar moet je in dos spelen..@ lage reso
btw, weet iemand wat af van een destruction derby game voor de pc? vervolgje? (4 dus) k vond 2 namelijk wel rulen op de p200
Ik vind dat ook een klassieker, mooi en snel een combo die je niet veel zag. Bovendien had hij "iets" waardoor je het maar bleef spelenYonni schreef op 08 augustus 2002 @ 20:41:
heel raar maybe maa rik vind Motorhead de grafisch mooiste game...het komt doordat ik de sfeer die de graphics uitstralen zo onwijs vet vind en super bij de game vind passenMotorhead ownage dus..en ook omdat ik het eerst in software speelde en overging op hardware..w0w
maar beetje raar antwoord en niet echt correct maar ik vind die game echt vet mooi
btw. NFS 5 porsche unleashed heb ik hiero ook hoorsuper strak!
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ondertussen ook geleerd dat die mooie foto's in tijdschriften van een zware ontwikkel computer afkomstig zijn die een PS2 emuleert op res 1600x1200. Ja, dan worden die mooie foto's ineens duidelijk maar zo krijgen wij het dus niet te zien op onze tv/beamer.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
that's what i saidErikRo schreef op 08 augustus 2002 @ 23:30:
Ik zie sommige mensen steeds GT3 als mooiste game roepen, maar dat begrijp ik dus echt niet. Ik heb zelf een hele snelle pc en radeon8500. Na alle verhalen over hoe mooi GT3 was en alle foto's op het web. Heb ik een PS2 en GT3 geleend. Er begonnen wat intro's en replays en die zagen er mooi uit. Toen begon het echte spel JEZUS hetzelfde verhaal als GT1. De replays zijn mooi want daar hoeft hij niet veel te rekenen. Maar het spel zelf, wat een groofe pixelbrei. Kwaliteit nog maar ongeveer 1/4 van de replays. Wat een tegenvaller zeg, voor een PS2 misschien mooi. Maar als je 1024x768x32 gewend bent is het net of je weer teruggaat naar doom1.
Ondertussen ook geleerd dat die mooie foto's in tijdschriften van een zware ontwikkel computer afkomstig zijn die een PS2 emuleert op res 1600x1200. Ja, dan worden die mooie foto's ineens duidelijk maar zo krijgen wij het dus niet te zien op onze tv/beamer.
Verwijderd
Nou dat PGR een launchgame is en nu al makkelijk de GT3 qualiteit haalt (imho dus mooier), wil dus zeggen dat het nog veel mooier kan als ze neit gerushed worden en de tijd hebben. Bij GT3 hebben ze ruim de tijd genomen en nog 1 jaar extra genomen om alle bugs eruit te halen en om het geheel soepel te laten lopen.D³ schreef op 08 augustus 2002 @ 19:29:
[...]
Rallisport heeft geen modder en stofMijn versie wel hoor.[...]
OK, ik vind GT3 mooier dan PGR. En so what dat PGR een launchgame is? GT3 draait op mindere hardware. En wacht maar op GT7!! Nutteloos
Kom net plaatjes van PGR2 tegen:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
you do the math...
Verwijderd
uhhh allemaal leuk en aardig maar met alleen grapghics kom je er bij lange na niet.Ik wacht nog steeds op de racegame die de GT serie kan beaten qua handling/gameplay.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
maar werkt nu weer hier
win2k + sp2 en dan v3.5 downloaden, de zip en dan instaleren..
1280x1024x32
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Hangt van zowel de game als de gamer afPhusebox schreef op 07 augustus 2002 @ 18:05:
woeha.. GT3 sucks ass...me thinks
sowieso, race games die je met een joypad stuurt zijn stukken minder als pc-games met een stuurtje (en dan niet zo'n plastic microsoft/elcheapo stuurtje)
Sommige racegames reageren gewoon veel beter met een joypad/stick en anderen weer met een stuurtje. Je eigen voorkeuren spelen ook een rol. Zelf ga ik altijd zo zwabberen met een stuurtje, terwijl ik met m'n (analoge) joypad de strakste bochtjes kan trekken.
Ik heb trouwens nog een stuurtje die (helaas) stof ligt te verzamelen. En da's echt geen goedkoop spul. Was ooit gekocht met het oog op PC-games, maar hij werkt wonder boven wonder gewoon met GT3. Alleen dat gezwabber van me he...
gt2 = ook master racegame, grafisch gezien en dan met de hardware vergeleken..
Verwijderd
PGR: ge-rushed spel, kan dus mooier/beter/sneller in alle gebieden.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 02:58:
Nou dat PGR een launchgame is en nu al makkelijk de GT3 qualiteit haalt (imho dus mooier), wil dus zeggen dat het nog veel mooier kan als ze neit gerushed worden en de tijd hebben. Bij GT3 hebben ze ruim de tijd genomen en nog 1 jaar extra genomen om alle bugs eruit te halen en om het geheel soepel te laten lopen.
you do the math...
GT3: lekker lang over gedaan, alle details zijn tig keer op foutjes gechecked, kan dus bijna niet mooier/beter/sneller.
En dan vind je PGR het mooiere spel
Ik heb m'n PS2 een keer meegenomen naar een maat van me. Eventjes vergelijken met z'n X-Box
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:03:
haha meestal hebben de mensen die zeggen dat GT3 zuigt het nog nooit gespeeld of een GC of XB en kraken alles af wat met Sony/Ps2 te maken heeft af.. andersom ook
Of ze hebben nooit moeite gedaan om de instellingen van de auto's te tunen. Soms ben ik met een auto wel twee uur bezig om een nagenoeg perfecte wegligging te krijgen. Wanneer je dat onderdeel van het spel negeert is het geen wonder dat je de wegligging vindt zuigen.
En over dat gezeur dat je tijdens het spelen pixels ziet en de replays er grafisch beter uitzien
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
ik ga toch voor Wacky Wheels
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
owk..sommige zagen er niet uit..PIXEL per PIXEL
Ook de laatste trouwens, dus er zijn waarschijnlijk wel mooiere racespellen, maar ik ken ze niet. Geef mij maar lekker een arcade-achtig racespel zoals N4S.
De toekomstige mooiste komt als ik het goed heb op 24 oktober uit. N4S6!
Ik kijk er naar uit.
Qua grafisch geweld wordt het sowieso denk ik moeilijk voor consoles vs pc ivm de hoge resoluties van de pc. Jammer dat N4S5 al wat ouder is waardoor de engine veel kaarten niet ondersteunt. Hoewel die op 1280x1024 errug
maarjah, nfs 5 motorcity was dikke duikel in het diepe zwarte gat van de tragische games...werd dus nix..online only racen..moet je ook nog eens dokken , nix aan! maar dan nu nfs 6 , die game gaat de grafische maatstaven weer hoger leggen, dat is zeker, alles gaat de pan uit glimmen en superstrak. Ook zal i zekers niet vergeleken kunen worden met console versies..pc is gewoon mooier met goeie videokaart
nfs hot pursuit 2 wordt het ook best wel
als de online support ook goed is natuurlijk
DTM RACE DRIVER gaat ook zeer mooi worden...zonet nog de (oude) demo gespeeld..mn auto even helemaal aan gort geregen...vet stoer en mooi!
net als met high stakes dat je geld moet verdienen ofzo want dat was wel een brute game
vond high stakes de leukste NFS...
stunt driver ofzo in NFS PU was ook wel leuk maar de rest van t spel zoog imo (houd niet van rondkarren met oude auto's)
want die game gaat ook wel wreed roelen volgens mij...auto's die vet gedetailleerd moeten zijn enzo
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thnx
nu meteen bookmarken en niet meer vergeten
owowowow, wat zou ik dat spel graag eens willen zien...lijkt me zo fokking mooi!!!!