Toon posts:

Temperatuur meter LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

(search nog steeds down, daar is het vast te vinden)

Binnenkort ga ik met mijn eerste waterkoelingsproject beginnen. Uiteraard ga ik proberen de blokjes zelf bouwen en proberen mijn systeem een flink eind te OC-en. Nu zit ik echter met het probleem dat ik zowel mijn GPU als CPU in de gaten wil kunnen houden, het liefst via een LCD schermpje aan de voorkant van mijn pc. Mijn GPU heeft geen temperatuurcensor, mijn mobo (MSI K7T Turbo) wel voor de CPU. Zijn er betaalbare kant en klare setjes op de markt die kunnen wat ik beschrijf of zal ik zelf aan het hobbieen moeten gaan?

Verwijderd

http://www.directron.com/sensors.html
Daar heb je een goed overzicht wat er allemaal op dit gebied te krijgen is.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:05:
Beste Tweakers,

(search nog steeds down, daar is het vast te vinden)

Binnenkort ga ik met mijn eerste waterkoelingsproject beginnen. Uiteraard ga ik proberen de blokjes zelf bouwen en proberen mijn systeem een flink eind te OC-en. Nu zit ik echter met het probleem dat ik zowel mijn GPU als CPU in de gaten wil kunnen houden, het liefst via een LCD schermpje aan de voorkant van mijn pc. Mijn GPU heeft geen temperatuurcensor, mijn mobo (MSI K7T Turbo) wel voor de CPU. Zijn er betaalbare kant en klare setjes op de markt die kunnen wat ik beschrijf of zal ik zelf aan het hobbieen moeten gaan?
Ze hebben bij conrad.nl losse lcd schermpjes met een temperatuursensor eraan, die zijn als het goed is zo klein dat je er 2 van in een drivebay kan monteren.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Je kan natuurlijk digital doc 5 nemen, maar daar ziet je case er zo ouderwets mee uit. Zijn er geen "moderner uitziende" temperatuursensoren?

Verwijderd

Topicstarter
zagen er idd een beetje ouderwets uit, maar goed, als het goed werkt. Het beste zou zijn als ik er eentje kan vinden met 3 thermometertjes (Core + mem GPU en CPU) of drie losse thermometertjes... Durf namelijk niet aan mijn watercoolingsproject te beginnen voordat dit voor elkaar is....