4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pinnacle op A7V133 moet prima werken. Ik heb op mijn MSI (had eerst een A7V133 en 333) ook een probleem met opnemen. Probeer een de volgende patch: http://www.networking.tzo...ncy_v020_beta4_057301.zip
En post de resultaten !
(Is wel experimental spul maar werkt perfect bij mij!)
En post de resultaten !
(Is wel experimental spul maar werkt perfect bij mij!)
een IRQ conflict? zet je ACPI/PnP in je bios uit en kies wat random IRQ's voot je PCI
Ik heb een Promise controller, raid 2x maxtor en een pinnacle PCTV Rave, deze combi werkt bij mij zonder problemen met mijn raid controller.
What if this weren't a hypothetical question?
Verwijderd
Ik heb zelf ook een pinnacle kaart en werkt prima met raid en XP..
Maar staat je bios op plug an play bios en probeer eens een ander pci slot
PCI slot 1 of 3 eens proberen!!
Succes
Maar staat je bios op plug an play bios en probeer eens een ander pci slot
PCI slot 1 of 3 eens proberen!!
Succes
Verwijderd
Heb ik ook last van met via raid onboard op A7V600 met twee seagate schijven eraan. Dit komt dus door de raid die op de southbridge voor een conflict zorgt bij mij stopt de ruis na een minuut bij het kijken van verschillende programma's. Ik kan je alleen maar een ander programma aanraden zoals chrisTV. Of het ligt misschien aan de aarde van je kabel en comp. Wanneer je de comp niet aard zal het al een stuk ophelderen hoop ik!
Ongeaard zal de pc niet zomaar minder ruis geven. Kan best zijn dat je een aardlus hebt. Probeer te zorgen dat ALLES goed is geaard want centrale antennes kunnen voor veel problemen zorgen.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:03:
Heb ik ook last van met via raid onboard op A7V600 met twee seagate schijven eraan. Dit komt dus door de raid die op de southbridge voor een conflict zorgt bij mij stopt de ruis na een minuut bij het kijken van verschillende programma's. Ik kan je alleen maar een ander programma aanraden zoals chrisTV. Of het ligt misschien aan de aarde van je kabel en comp. Wanneer je de comp niet aard zal het al een stuk ophelderen hoop ik!
PS. als bij jou de ruis na een tijdje stopt ligt het zeker niet aan de aarde want die is constant.
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 02-06-2004 16:21 ]
Pagina: 1