Toon posts:

[ISDN] ISDN Adapter gaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijden een Dynalink 128k ISDN adapter. Werkt ooit goed maar sinds kort heb ik onzettend vaak (om de 5/10 min) dat me verbinding dood is. Dus ik heb nog wel verbinding alleen hij doet nix meer.

Ik heb dit geziek met 3 providers ik denk zelf dat me ISDN adapter beetje gaar is, zou dat het kunnen zijn?

Zo nee, iemand idén hoe dit op te lossen? (isdn is al sloom duur en gaar en nu is het nog erger plz hlp)

alVaST ThaNKz :)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Zoiets heb ik ook wel eens, maar dan na ongeveer een uurtje. Valt ie dood als een pier.
Heb je toevallig Wanadoo Hometime? Ik merk het vooral in de drukkere uren en toen de vakantie begon, dus verdenk Wanadoo ervan.

[ Voor 0% gewijzigd door 2Dutch op 05-08-2002 21:35 . Reden: wegens slechte typdag ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met Wanadoo, OneTelNet en HetNet dus ik denk niet dat het aan alle 3 providers ligt. En ik heb het nu altijd echt zwaar irritand :(

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Heb je XP drivers geinstalleerd of de oudere 2k die ook onder XP werken? Maakt misschien wel wat uit, gebruik zelf de XP drivers...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
2Dutch schreef op 05 augustus 2002 @ 21:49:
Heb je XP drivers geinstalleerd of de oudere 2k die ook onder XP werken? Maakt misschien wel wat uit, gebruik zelf de XP drivers...
Ik had het in Win2k SP2 en nu ook weer in WinXp. Ik heb nieuwste XP drivers geinstalled zonder resultaat ;(

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Weet het dan helaas ook niet :/ Je kan altijd proberen om te ruilen als je nog garantie hebt?

Verwijderd

Topicstarter
2Dutch schreef op 05 augustus 2002 @ 22:08:
Weet het dan helaas ook niet :/ Je kan altijd proberen om te ruilen als je nog garantie hebt?
Neej heb ik niet echt meer :+
Me pa heb dezelfde adapter dus die jat ik morgen wel ff, hopen dat het opgelost is...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
ik heb hier ook een dynalink en ik heb ook wel eens een dooie verbinding, maar geen disconnects. ligt meer aan m'n provider denk ik. misschien internet ik teveel? :+

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Herinstalleer je Externe toegangs adapter eens. Misschien is deze brak. ff googlen voor een handleiding. Daarna ISDN opnieuw installeren.

Werkt het beste en je hebt dan het meeste uitgesloten :)

Specs

Pagina: 1