[CS] Schopt me eruit na 2 keer connecten en CD-key issues

Pagina: 1
Acties:

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik word gek van CS.
Ten eerste, elke keer als ik CS opstart, zegt ie dat me cd-key in use is, maar na 5 minuten kloten (4-5 min), accepteert ie hem wel. Dit is gewoon elke keer, het maakt niet uit wanneer en hoe laat ik connect. Ik word er gek van!

Ten tweede, ik connect op een server, ga daar spelen. Als ik dan eruit ga, en weer een server wil joinen (dezelfde of andere), dan schopt CS me gewoon terug naar de Desktop. Dit natuurlijk allemaal vanaf 1.5, andere versies werkten goed. Reinstall, niks helpt. Ik gebruik Win2k.

Weet iemand hier wat meer van, want dit is echt niet normaal! :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

heb je een echte versie van CounterStrike, want alle keys kan men maar 1 keer gebruiken .. ofzo..

maar goed wanneer legaal >> checken bij valve ofzo..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Mja ook als is hij legaal, er zal vast wel eens iemand met jouw cdkey rondlopen, maar wat je nu hebt lijkt is een erg vreemd probleem. Misschien zou je eens moeten formatteren, en als het nog niet lukt via winxp of win98 se proberen? Succes in ieder geval, zoals ik al zei een erg raar probleem.

Verwijderd

Koop de goedkoopste halflife versie in de winkel! of gewoon de retail versie kopen!
Ga niet lopen prutsen met andere cd-keys omdat je mischien zonodig moet teamkillen/cheaten!

En met CS naar desktop terug? mischien HD formatten of CS/HL opnieuw installen!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Hoe verklaren jullie dan als ik een illegale cd-key heb, dat 5 minuten nadat ik CS opgestart heb, diegene die mijn cd-key had gebruikt weg is???? En ja, ik heb HL gekocht!

Ik heb Windows en CS al zo vaak opnieuw geinstalleerd, dat wil je niet weten :z. Ik zou het nog kunnen proberen onder win98, maar om daar apart een installatie voor te maken...

en Znz ffs beter lezen jongen. Er staat nergens in mijn post dat ik CS niet heb gekocht.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:32:
Koop de goedkoopste halflife versie in de winkel! of gewoon de retail versie kopen!
Ga niet lopen prutsen met andere cd-keys omdat je mischien zonodig moet teamkillen/cheaten!

En met CS naar desktop terug? mischien HD formatten of CS/HL opnieuw installen!
zeg ik dat jij iets wel of niet heb gekocht??

Nee.

Ik kan ook niks doen als n00bs met jouw cd-key aan de andere kant van de wereld lopen te klooien!

Een optie is om een hele goedkope game genaamd "halflife" kopen (zit cd-key bij)

of het spel cs

dan ben je er zeker van dat je niet meer last heb van cd-key in use (betekend dat iemand het gebruikt duh)

zucht |:(

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
serious, jij hebt echt ff een leesles nodig, HIJ HEEFT HET SPEL GEKOCHT DEBIEL , hij zegt 3 keer wat zijn probleem is, en nog ga jij lopen zeuren over dat hij het spel moet kopen terwijl hij allang aangeeft wat het probleem is, en misschien mocht je het niet weten, maar die WON-ID fout is er al vrij vaak geweest en is gewoon het produkt van slecht configuratie van het systeem omdat er verkeerde data word verstuurd.

Ow ik zie dat je nieuwe gebruiker bent, als je nou eerst even de FAQ's leest die ze hier hebben, misschien dat je daarna begrijpt waar het hier om gaat. Het gaat hier over het helpen van andere users, niet om ze af te zeiken om een of ander bedacht probleem.

Je bent vast een hele goede counter-striker als je zomaar iedereen n00b durft te noemen. respect voor jou, jij bent een van de mensen, die de scene zo'n kloteview geeft. Mensen als jij spelen geen quake, omdat niemand dan met ze praat, dan gaan ze maar CSen, ze passen er precies in met hun gescheld.

[ontopic]

probeer serieus ff te formatten en winxp erop te knallen, clean install HL met daarop de full versions van 1.5 en 1.1.1.0 stabiele videodrivers voor je kaart downloaden, niet de nieuwste, zoek ff op andere fora naar de stabielste drivers. Verder zoek je ook even naar problemen met ATI kaarten met CS.

p.s
get a grip, en kom hier niet als je toch al beter bent dan iedereen hier, want dan heb je hier nix te doen

[ Voor 0% gewijzigd door buzz op 05-08-2002 23:39 . Reden: ff toevoegen, ]

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

volgens mij komt dit met name doordat je nu niet meer met 2 op 1 cdkey kan, vroeger kon het nog wel ( bij de eerdere patches) ,maar sinds de laatste ism het gewoon 1 speler per cd key, dus gewoon ff legaal kopen, dat is het spelletje wel waard,

of van iemand anders een cd key :X O-)

jep

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
GIAS schreef op 06 augustus 2002 @ 00:31:
volgens mij komt dit met name doordat je nu niet meer met 2 op 1 cdkey kan, vroeger kon het nog wel ( bij de eerdere patches) ,maar sinds de laatste ism het gewoon 1 speler per cd key, dus gewoon ff legaal kopen, dat is het spelletje wel waard,

of van iemand anders een cd key :X O-)
weer iemand die niet oplet. Zijn jullie blind ofzo

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Mja erg irritant inderdaad. Het lijkt wel alsof iedereen denkt dat je hl/cs illegaal moet zijn.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11
Ja, vreemd is dat he als ie als melding "cd-key in use" krijgt he?

Verwijderd

vriend van mijn ook us gehad, bleek de CDkey uit de winkel te zijn "gejat" niet egt, maar gewoon ofgeschreven, as je er een kunt krijgen bij iemand mayb opgelost :? anders maar formatten :z

Verwijderd

probeer te reinstallen

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb ook dat probleem dat ik naar de desktop wordt geslingerd. Ik kan daarna alles wat met HL.exe te maken heeft niet meer opstarten. Om gek van te worden ! :(
Win98SE heb ik. Trouwens is dit alleen bij 1.5 het geval. De vorige versies ALTIJD goed zonder probs...

nikszolekkeralss.exe

Pagina: 1