Toon posts:

fibre channel hd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door een fout gemaakt te hebben (dacht namelijk dat het normale scsi was) zit ik met de volgende hd in mijn maag:
seagate cheetah ST 373405FC 73,4 GB 3.5" 5.6ms 4Mb Fibre Channel, hij is zo goed als nieuw, zit nog verpakking bij.

Heeft iemand mischien wat aan deze schijf en heeft ook iets te ruil aan te bieden?

Groetjes,

Ad

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vraag en Aanbod op tweakers.net ..
Of gebruik www.marktplaza.nl of www.ibazar.com

• Klasanova
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Klasanova

MAYDAY

hier is dus v&a voor
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp

Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|

Verwijderd

Topicstarter
sorry verkeerd gepost!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Fibre channel :9

Probeer er een controller voor te vinden :)

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
wat kostte die hd dan? en wat gaat ie kosten? zal wel weer leuk speelgoed zijn 8)7

Verwijderd

Topicstarter
jij mag het zeggen, ik weet alleen wat hij mij gekost heeft , maar voor iets ruilen mag natuurlijk ook.
adpolderman@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er wel een controller voor gevonden maar ik geloof dat je er ook nog een backplain of iets dergelijks voor nodig heb , en weet niet waar ik dat kan zoeken.
weet jij mischien waar?

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:04:
jij mag het zeggen, ik weet alleen wat hij mij gekost heeft , maar voor iets ruilen mag natuurlijk ook.
adpolderman@hotmail.com
tsjah ik denk dat dit topic in no-time dicht is.. ik denk dat je in de V & A veel beter af bent.. maar wat heeft jou dit gekost dan?
zijn die contrillers niet superduur?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een nieuwe kopen voor 300 euro , normaal kosten ze 1800 euro, ben helaas nog niet erg gevorderd, dus ik weet niet wat ik moet doen, of tegen iets ruilen of inderdaad een controller kopen, maar ik geloof dat ik er dan nog niet ben.

Groetjes,

Ad

Verwijderd

Weet je zeker dat je "ergens een fout hebt gemaakt". Een fibre channel schijf is namelijk stervens duur, en dan zal ik het maar niet hebben over de controller.
Fibre channel wordt in het algemeen alleen maar in grote SAN omgevingen gebruikt, en heeft voor een normale sterveling geen toegevoegde waarde. Ik zou zeggen, ruil het schijfje lekker om waar je hem vandaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je advies!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik hem niet meer ruilen, dus moet ik een andere weg bewandelen.
Pagina: 1