Toon posts:

NetMD walkman winnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben je op zoek naar informatie over MiniDisc of NetMD dan kun je dat vinden op www.MDcenter.nl
Tevens maak je gedurende de hele maand augustus kans op een MZ-N505 NetMD walkman van Sony.

Veel succes!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
spaaaaaam. maar toch bedankt :)

Verwijderd

wie weet de drie eerste andwoorden al?, nou vooruit ik geef er een: minidisc werd geintroduceerd in 1991

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, het is een beetje spam, maar wij verdienen er geen cent aan, het gaat ons niet om winst, dus het is gewoon voor iedereen een uitgelezen kans om eens wat moois te winnen.

Sony Nederland heeft ons de prijs beschikbaar gesteld omdat zij ons initiatief (daarmee bedoel ik de site) erg waarderen. Dus ja, daar zijn we gewoon een beetje trots op en dat mag iedereen weten.

Trouwens, echte spam kom je toch op ongewenste plekken tegen, en ik kan nauw niet echt zeggen dat een NetMD geen Gadget is, toch? ;)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
IMO maakt 't niet uit of je er nou 1 of 100.000 euro mee verdient, spam is spam :+

Er zijn zovaak topics dicht gegaan waar mensen hun URL in hadden staan ter promotie, waar ook geen cent aan werd verdiend. Dit is niet veel anders, behalve dat er een leuk ding te winnen is ;)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
pffft, je moet wel moeite doen voor die prijsvraag :D ... je had beter kunnen maken: Vul hier je email adres in en als je wint krijg je wel een mailtje :D hehe .. krijg je iig meer inzendingen :D

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:50:
Ik weet het, het is een beetje spam, maar wij verdienen er geen cent aan, het gaat ons niet om winst, dus het is gewoon voor iedereen een uitgelezen kans om eens wat moois te winnen.

Sony Nederland heeft ons de prijs beschikbaar gesteld omdat zij ons initiatief (daarmee bedoel ik de site) erg waarderen. Dus ja, daar zijn we gewoon een beetje trots op en dat mag iedereen weten.

Trouwens, echte spam kom je toch op ongewenste plekken tegen, en ik kan nauw niet echt zeggen dat een NetMD geen Gadget is, toch? ;)
hehe laatmaar, heb alle antwoorden al :P
maar jij zit dus oa. achter die site? wel netjes gemaakt hoor

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Major Thanx voor de tip!
Ik ben net aan het sparen/kijken voor de 505 en nu kan ik 'm winnen! toppie!
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:49:
wie weet de drie eerste andwoorden al?, nou vooruit ik geef er een: minidisc werd geintroduceerd in 1991
Ik heb op 2 websites 1992 zien staan.
M'n pa heeft in de audio gewerkt (toen ook al) en heb hem ook effe aan het werk gezet.

[UPDATE]
Die 1991 kan wel kloppen, Aidix zegt ook 1991, 1992 laggie voor het eerst in de shop.
De rest heb ik ook gevonden, maar dat mogen jullie zelf doen :)

Verwijderd

Alleen de 2e nog :(

Verwijderd

1e en 3e zijn simpel, 1e is al verklapt, en 3e was een keer zoeken op ATRAC.

Nu de 2e nog :(
Hint vraag 1:
In May 1991, all development was concluded, and the MiniDisc (MD), the new audio standard, was announced. To enhance portability, the disc was housed in a shell. The MD combined recordable features of the cassette tape with the random access functions and high quality sound of the CD. Sony clearly explained the difference between the CD and MD; the CD was for leisure listening and the MD for enjoying music anywhere and anytime, much like the Walkman.
Maar de tegenspraak:
...the product launch for the end of 1992....
Hint voor vraag 3: http://www.minidisc.org/

Ej doed, je 2e vraag sockt.
Er waren meerdere types
Consumers and the mass media had created a furor over MD since its product announcements in September 1992, and in November a full line of new MD products was launched in Japan, ahead of the US and Europe. The recordable/playback MZ-1 model, the playback only MZ-2P, and the record-only MDW-60 were delivered to retailers nationwide along with 88 titles produced by Sony Music Entertainment. A Try and Buy campaign for the MD that allowed customers to test the product was launched at major electronic appliance stores in Tokyo, Osaka and Nagoya. In December 1992, the recordable/playback and playback-only models were launched abroad with software titles.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:17:
1e en 3e zijn simpel, 1e is al verklapt, en 3e was een keer zoeken op ATRAC.

Nu de 2e nog :(
Hint vraag 1:

[...]

Maar de tegenspraak:
[...]

Hint voor vraag 3: http://www.minidisc.org/

Ej doed, je 2e vraag sockt.
Er waren meerdere types
[...]
gvd heb ik die 2e vraag dus fout, ik had mz1 ingevuld, maar dat is niet echt een walkman. aangezien een walkman volgens mij alleen kan afspelen
DAMNIT!!! :( :( post dat dan eerder!!!! :( :P :P

Verwijderd

bietje spam dit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.