Toon posts:

winXP: Geforce 3 TI 200 driver vraagje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey gasten, deze n00b heeft vraagie over een pas
gedownloade driver = nvidia_wxp_omega_1042b.exe

Ik durf em nie te installeren :P, weten jullie misschien reviews ofzo, of deze goed werkt en desnoods een andere/betere driver voor mijn kaartje under winXP?

Thxzzzz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omega drivers zijn niet zozeer voor snelheid als wel voor mooier beeld. Als jij snelheid belangrijker vind moet je op zoek gaan naar detonator drivers. Ander probleem (tijdje geleden iig, weet niet of dat nog zo is :? ) is dat de omega drivers als ze eenmaal geinstalleerd zijn nogal lastig weer te verwijderen zijn.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon installeren, proberen, en je eigen conclusies trekken.

Er kan in principe weinig fout gaan met een videokaart driver.
Het is ook voor elk systeem anders dus je zult altijd zelf moeten kijken hoe het draait met jou systeem.

Verwijderd

Topicstarter
DeLaVega schreef op 05 augustus 2002 @ 20:30:
Gewoon installeren, proberen, en je eigen conclusies trekken.

Er kan in principe weinig fout gaan met een videokaart driver.
Het is ook voor elk systeem anders dus je zult altijd zelf moeten kijken hoe het draait met jou systeem.
Kijk je hebt wel gelijk dat er over smaak niet te twisten valt, iedereen vindt iets anders mooier, maar het gaat er bij mij zoiezo om dat er, algemeen gezien, gewoon een goede opinie over is, en dat ik geen scrap installeer. Maar bij mij gaat het gewoon iets meer om de mooiheid dan de snelheid, maar ik moe dus gewoown een beetje bewijs hebben :P
Maar niemand van jullie heeft dus een andere/betere driver?

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:38:
[...]

Kijk je hebt wel gelijk dat er over smaak niet te twisten valt, iedereen vindt iets anders mooier, maar het gaat er bij mij zoiezo om dat er, algemeen gezien, gewoon een goede opinie over is, en dat ik geen scrap installeer. Maar bij mij gaat het gewoon iets meer om de mooiheid dan de snelheid, maar ik moe dus gewoown een beetje bewijs hebben :P
Maar niemand van jullie heeft dus een andere/betere driver?
Als je t niet goed vind deinstalleer je toch gewoon weer?

Ik vind t qua beeldkwaliteit idd een goeie driver. dan maar wat minder snelheid.
Maargoed kijk gewoon hoe jij t vind bij jou favoriete spellen op jouw resoluties.
Kun je ten minste zelf oordelen. Das toch veel beter dan op iemand anders oordeel af gaan?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:37
hebben de omega drivers alleen betere beeldkwaliteit in 3d of ook in 2d????

Verwijderd

Gewoon instaleren, als het niet goed is verwijder je hem weer en instaleer je weer de goede drivers.

Je kunt ook een herstelpunt maken :P :|

Verwijderd

Topicstarter
Yes Masters, ill try, :D, herstelpunt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 10:55:
Yes Masters, ill try, :D, herstelpunt?
Start/programma's/bureau accesoires/systeemwerkset/systeem herstel, nieuw herstel punt maken, als er iets verkeerd gaat (wat iig niet kan gebeuren) kan je je systeem weer naar die tijd herstellen.
Pagina: 1