Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
zoek in search is laast nog voorbij gekomen..
thx, ik probeerde btw al de search maar ik hep er ruzie mee, hij vind nix.
Mja had al zon vermoeden maar toen ik wat anders (weet niet meer wat) intikte kreeg ik 2 hele replies, was 1x voor de rest nix.
Met 10¤ voor een schroevendraaier zetten ze je wel vet af , ik heb in de Makro een doosje met een stuk of 40 safety bits voor 3¤ gekocht ...
zit daar ook een "gamebit" bij dan... speciale nintendo bit om je cube open te maken...Desolation Angel schreef op 06 augustus 2002 @ 01:03:
Met 10? voor een schroevendraaier zetten ze je wel vet af , ik heb in de Makro een doosje met een stuk of 40 safety bits voor 3? gekocht ...
www.gameland-helmond.nl heeft ze ook.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Klein vraagje over de backup tools (als dat mag tenminste
)
De GBA Flash linker Complete Set voor ¤ 189,- zit daar echt alles in zodat ik mijn backups kan spelen? Of moet ik hiernaast nog wat dingen kopen? Zo ja wat moet ik nog meer hebben?
Dit is overigens op http://www.futuremax.nl/gbabackup.htm 
Sorry dat ik het hier plaats maar ik kon geen topics zo snel vinden =)
De GBA Flash linker Complete Set voor ¤ 189,- zit daar echt alles in zodat ik mijn backups kan spelen? Of moet ik hiernaast nog wat dingen kopen? Zo ja wat moet ik nog meer hebben?
Dat zal ik je morgen vertellenKoffiezuiper schreef op 06 augustus 2002 @ 10:42:
Klein vraagje over de backup tools (als dat mag tenminste)
De GBA Flash linker Complete Set voor ¤ 189,- zit daar echt alles in zodat ik mijn backups kan spelen? Of moet ik hiernaast nog wat dingen kopen? Zo ja wat moet ik nog meer hebben?Dit is overigens op http://www.futuremax.nl/gbabackup.htm
Ik heb er onlangs eentje bij LIK-Sang in Hong Kong bresteld en kreeg net vanaf huis een telefoontje dat hij was gebracht, dus dat wordt eerst even flink testen
edit:
Die van Futuremax is paralel, bij Lik-Sang hebben ze een USB versie, is een stuk sneller !
Die van Futuremax is paralel, bij Lik-Sang hebben ze een USB versie, is een stuk sneller !
Volgens my is dat alles want er staat toch Complete set ??Koffiezuiper schreef op 06 augustus 2002 @ 10:42:
Klein vraagje over de backup tools (als dat mag tenminste)
De GBA Flash linker Complete Set voor ¤ 189,- zit daar echt alles in zodat ik mijn backups kan spelen? Of moet ik hiernaast nog wat dingen kopen? Zo ja wat moet ik nog meer hebben?Dit is overigens op http://www.futuremax.nl/gbabackup.htm
en op het plaatje stata ook alles wat je nodig hebt.
I served in a company of heroes.
Ja oke sorry ik weet dat er compleet staat maar tegenwoordig weet je het nooit meer =) Het zegt me namelijk niets wat er allemaal bij zitNexY schreef op 06 augustus 2002 @ 11:21:
[...]
Volgens my is dat alles want er staat toch Complete set ??
en op het plaatje stata ook alles wat je nodig hebt.
afbeelding
met die flash linker moet je er niet van uitgaan dat je je savegames kan bewaren. Soms lukt het wel andere keren lukt het niet. Dat vind ik persoonlijk nog wel een aardig nadeel
Wil je lekker weer verder met Golden Sun en dan is je save game corrupted.
Ik heb het zelf nog niet ervaren omdat ik de flash linker niet heb maar verschillende websites melden dit probleem nadat ik eens achter dat ding aanging.
Trouwens PSXshop meldt trouwens dat er ook een 512 MB aan schijnt te komen.
Ik heb het zelf nog niet ervaren omdat ik de flash linker niet heb maar verschillende websites melden dit probleem nadat ik eens achter dat ding aanging.
Trouwens PSXshop meldt trouwens dat er ook een 512 MB aan schijnt te komen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Hier vind je alle info over de Afterburner, inclusief forums met aanwijzingen voor de juiste inbouwVimana schreef op 06 augustus 2002 @ 16:44:
Hoe werkt die afterburner kit precies?
Pagina: 1