ping op chello arnhem

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat chello voor een pings geeft in arnhem.
ik ga daar binnenkort naar toe verhuizen. Kan ik me verlekkeren of is het bagger??
(ik speel met name Unreal T.)

groeten & bedankt

Verwijderd

Verkeerde forum --> internet en telefonie :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Kan in ieder geval niet erger zijn dan Eindhoven. Vanmorgen had ik 60 ping en om 6 uur 's avonds 33k waardes :( :(

Die-hard Brexiteer

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Ik woon in Arnhem en heb chello en het is de laatste dagen echt bagger. Laagste pings zijn nog boven de 200 soms, maar dat isnou overal met chello. Over het algemeen is chello in Arnhem gemiddeld ... je hebt goeie en je hebt slechte periodes.

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben zelf een fanatiek HL-er en woon ook in Arnhem. Mijn ping is over het algemeen vrij laag op servers van xs4all en demon (+_ 60 - 70ms), maar dat is het probleem ook niet. Wat het probleem wel is, dat er gemiddeld 25% packetloss optreedt. En dan kun je een goeie ping hebben, maar dat speelt *(&!^@#(%!@#!!!! (niet goed dus).

Maargoed, het ligt ook ook maar net aan op welk segment je zit.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:17

duderuud

Sliden is koel

Chello zuigt, Chello zuigt....

Motor-Forum.nl

• Virgol
  • Laatst online: 14-10-2025
Chello heerst:)

Ik zit in Geldrop (vlak bij Eindhoven) en chello is behoorlijk snel. Altijd een ping onder de 150 en een loss van 2%. Ik ben mischien een uitzonderling maar mij hoor je niet klagen.

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Zo was ik ook, toen ik pas chello had was het gewoon maanden perfect en van de een op de andere dag was het ineens afgelopen met de pret. Nu heb ik alleen af en toe of alleen vroeg in de ochtend en middag nog maar een geile ping.

Die-hard Brexiteer

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ik heb geen problemen met chello arnhem, quake 3gaat goed over internet... UT iets minder maar ook nog acceptabel

Verwijderd

Op dinsdag 17 oktober 2000 12:03 schreef Virgol het volgende:
Chello heerst:)

Ik zit in Geldrop (vlak bij Eindhoven) en chello is behoorlijk snel. Altijd een ping onder de 150 en een loss van 2%. Ik ben mischien een uitzonderling maar mij hoor je niet klagen.
Ping van onder de 150? Mijn ping komt nooit boven de 50 :P

Verwijderd

ik heb chello nijmegen (maar server zit in arnhem) en mijn pings zijn gemiddeld rond de 60/80, maar mijn pl is zwaar bagger 25%/40% !! (met quake3 op nederlands/belgische/duitse servers) op demon uk kan ik vrijwel niet spelen.

• ReseT
  • Niet online
Ik zit hier ook in Arnhem, mijn ping naar gateway varieerd van 20min/110max met packets van 1024bytes.
Normaal zijn die packets veel kleiner dacht ik...

Games bv UT, heb ik constant ping van ongeveer 100/150 met max 3% loss.
CS heb ik ping van 50/80, loss van 0 tot 2% op demon.
Tribes2 heb ik ongeveer 100, met 1%loss, op nguk.net
Hier zit ik dus mee door de hele dag/nacht. vind ik wel prima, alleen DL gaat niet verder dan 160kb/s van de 180 die chello zou halen...

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

de ping van arnhem chello is dik ok, ik heb chello in de buurt van amersfoort en ik zit nooit boven de 70 . tis wel eens minder geweest met chello , maar op het ogenblik gaat chello fantastisch.veel speelplezier

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
hiero zuigt het..
als je en spel speelt..

1e 5 minuten: 90 ping

daarna, 4095, 300, 4095, 400
daar word je niet goed van, mailserver is hier al een week niet te bereiken... :r en internet ligt er hier +/- 3 x per dag uit....

opver de packetloss maar niet praten, stijgt langzaam naar 100% en daar ligt je dan met een connection problem op de loer :r

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:18

Whuzz

Dodgeball!

Zit bij mij (apeldoorn, ook server in arnhem) meestal tussen de 60 - 100. Packetloss varieert in periodes van een maand of 2 van 0% naar 30+%.
Goede en slechte periodes dus.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
vreemd...

ik heb al 2 jaar chello in amsterdam (a2000 netwerk) en op Demon, Xs4All, StrikerZ, etc allemaal pings van 5-40 met 0% loss

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 00:46
Heb hier een ping-gemiddelde van 21ms, nooit hoger dan 50ms, 0% packetloss...
En dat vanuit Drachten :?

Verwijderd

Euh... ff off topic...
ik vindt het raar dat iedereen op Chello zeurt, die is juist super :), met KabelFoon, normaal abbo haal je maar 2 kb! met een opgekrikte (heb ik gedaan) 10 kb. vindt ik wel lekker, maar ben jaloers :P

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53
Chello Arnhem hoor ik veel klachten over. Ik woon zelf in Apeldoorn, en heb nog een com21 modem (Telekabel veteraan). Ik haal er gemiddeld bij een goede verbinding een ping van 40-90 mee, bij een packetsize die ongeveer overeen komt met normaal verkeer.

Als je een nieuwer Terayon modem krijgt (en die krijgt tegenwoordig bijna iedereen die nieuw aangesloten wordt), dan haal je nooit meer onder de 200 ms. bij normale packetsize.

Verder zijn er in Arnhem hele wijken waar Chello bagger is. Dit weet ik omdat ik in Arnhem een opleiding volg en veel studiegenoten heb die in Arnhem wonen.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Kan je dan niet beter adsl nemen of kan dat niet in Arnhem? Want ik heb met cistron en vrienden met xs4all een ping van <40 zonder packet loss.

• ReseT
  • Niet online
ALleen mXstream is beschikbaar in Arnhem...

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Pagina: 1