[CS] kan niet meer connecten :S

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik kom net terug van campzone maar ik kan nu in een keer geeneen CS server meer connecten. al me ip settings e.d. staan gewoon weer goed maar cs geeft de fout "could not obtain won authentication" nadat hij eerst 30seconden vast heeft gelegen (kan nix tiepen in console) bij authenticating with won

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
hehe, heeft iemand je code geripped op Campzone?

Heb je verder wel internet verbinding? Probeer in je Internet Games scherm, rechtsbovenin je rate eens goed te zetten (Campzone: T1, thuis: Cable oid)

[edit] ZneeK bedenkt zich dat je zonder internet verbinding je dit niet gepost had kunnen hebben :)

• CU2morO
neenee, mijn key is veilig, hij kan niet gewoon niet verbinden met won, ander zou ie zeggen cd invalid.
mijn andere pc op lan (zelfde inet verbinding) heeft nergens problemen mee (wel andere key)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11
tsja, ik neem jouw voor slimmer aan, maar je weet maar nooit :P

firewall foutje?
en anders een keer cs opnieuw installen?

• zneek
probeer die andere key eens, voor de zekerheid. En probeer eens handmatig contact te maken met WON. pingetje ofzo.

• CU2morO
www.won.net werkt. andere key zelfde prob.

• zneek
Misschien toch CS eff opnieuw install?? Ik heb er nog nooit last van gehad. Alleen wanneer er een nieuwe update uitkomt doet ie soms lastig, en af en toe ligt ie er totaal uit. Maar zoiets raars :?

Verwijderd

half life keys uit register verwijderen en opnieuw installen

Verwijderd

VOlgens mij werkt het alweer, ik zag hem zonet op de server ;)

• zneek
frag on :)
Pagina: 1