Ik heb zojuist mijn nieuwe printer geinstalleerd, de canon s520, onder windows XP op onderstaande computer (signature). Alles heb ik volgens 'het boekje' gedaan, maar ik kom er niet uit!
De printer wil namelijk geen kleuren afdrukken! De cartridges heb ik er allen goed ingedrukt (ja, het plastic stickertje is er ook af
) de drivers geinstalleerd, maar met geen mogelijkheid krijg ik kleur op papier! Ik krijg geen foutmeldingen, er wordt gewoon afgdrukt. Maar alleen de zwarte cartridge wordt gebruikt, en daar waar de kleuren zouden moeten komen is het bijna wit... Ook heb ik al de nieuwe drivers geinstalleerd, maar dit hielp ook niet.
Bij de helpdesk werd mij verteld om de reiniging in het printermenu uit te voeren en anders terug te gaan met de printer. Daar had ik dus niks aan, want dit lijkt me geen fabrieksfout!
Kent iemand dit probleem? Balen is dat als nieuwe dingen het niet meteen doen!!
De printer wil namelijk geen kleuren afdrukken! De cartridges heb ik er allen goed ingedrukt (ja, het plastic stickertje is er ook af
Bij de helpdesk werd mij verteld om de reiniging in het printermenu uit te voeren en anders terug te gaan met de printer. Daar had ik dus niks aan, want dit lijkt me geen fabrieksfout!
Kent iemand dit probleem? Balen is dat als nieuwe dingen het niet meteen doen!!
Een heel groot en stoer systeem.