Ik heb een pctv-kaart van pinnacle, deze werkt in principe perfect, als ik me computer aanzet en ik start het programma, dan werkt hij perfect, krijg beeld etc., maar als ik het programma afsluit en ik wil het daarna opnieuw opstarten, dan krijg ik de foutmelding, dat het apparaat al in gebruik is 
Wil ik dus weer tv-kijken, dan ben ik genoodzaakt om de pc opnieuw op te starten.
Het vreemde is echter wel, als ik met mijn logitech quickcam software de pinnacle pctv als device selecteer, dat ik dan wel gewoon beeld krijg.
Iemand toevallig enig idee, waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf al alle drivers geprobeerd.
Ik denk dat het programma een bestandje niet afsluit, maar heb geen idee welke, het bestandje komt iig niet voor, bij taakbeheer -> processen, of ik moet er overheen gekeken hebben.
Ik draai overigens windows 2000pro.
Ik weet niet of er z'n vraag al ooit is geweest, want de search werkt helaas nog niet
Wil ik dus weer tv-kijken, dan ben ik genoodzaakt om de pc opnieuw op te starten.
Het vreemde is echter wel, als ik met mijn logitech quickcam software de pinnacle pctv als device selecteer, dat ik dan wel gewoon beeld krijg.
Iemand toevallig enig idee, waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf al alle drivers geprobeerd.
Ik denk dat het programma een bestandje niet afsluit, maar heb geen idee welke, het bestandje komt iig niet voor, bij taakbeheer -> processen, of ik moet er overheen gekeken hebben.
Ik draai overigens windows 2000pro.
Ik weet niet of er z'n vraag al ooit is geweest, want de search werkt helaas nog niet
[ Voor 0% gewijzigd door BlackBurn op 05-08-2002 18:54 . Reden: typo's ]
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!