• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
ik heb nu zo'n maand een Palm m125, sinds kort reageert het scherm gedeeltelijk niet meer. Ik heb even snel een tekeningetje gemaakt om welk stuk van het scherm het gaat zie hier

Ik heb de palm niet laten vallen of iets dergelijks, dus het moet nog binnen de garantie vallen, ik ben er al mee terug gegaan naar de V&D waar ik hem heb gekocht maar die hebben een of ander nummer van Palm nodig voordat ze hem kunnen repareren

Ik heb palm technical support gebeld (020 5864685) maar daar moet ik een of ander access nummer invoeren, en ik weet niet hoe ik daaraan moet komen

kan iemand hiermee helpen?

[ Voor 0% gewijzigd door plakbandrol op 05-08-2002 18:54 . Reden: boeiend ]

Verwijderd

Het enige nummer wat ze nodig hebben is het serial number en dat staat achterop je palm. Ik heb al meerdere malen een defecte palm terug gestuurd naar palm en nooit problemen. Binnen een week een andere in huis...... misschien even op hun website kijken?

• plakbandrol
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:02:
Het enige nummer wat ze nodig hebben is het serial number en dat staat achterop je palm. Ik heb al meerdere malen een defecte palm terug gestuurd naar palm en nooit problemen. Binnen een week een andere in huis...... misschien even op hun website kijken?
moet ik dan gewoon op palm.com zijn of hebben ze nog een of andere nederlandse afdeling?

offtopic: ook inflames fan? (gezien je nick)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-03 16:21

Rannasha

Does not compute.

Tis een bekend probleem... de Palm m125 heeft problemen met de digitizer in die hoek... Op palm.com staat een programmatje dat je moet installen dat het verhelpt...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• plakbandrol
Species5618 schreef op 05 augustus 2002 @ 22:56:
Tis een bekend probleem... de Palm m125 heeft problemen met de digitizer in die hoek... Op palm.com staat een programmatje dat je moet installen dat het verhelpt...
heb ik gedownload maar het probleem blijft :(

als je op de de 'home' knop drukt pakt ie de menu knop

heel irritant

weet iemand op welke site je info kan vinden om hem te laten fixen?
volgens mij staat het niet op palm.com

• plakbandrol
ik heb even rondgekeken en het schijnt idd een bekend probleem te zijn

zoals ik al zei werkt die patch niet

ik wil hem dus terugsturen, maar hoe moet dat? ik kan geen website vinden met info waar ik hem heen moet sturen

de info op de palm.com site lijkt alleen voor de VS en canada

http://www.palm.com/support/contact/support_matrix.html

iemand een idee?? :'(
Pagina: 1