Toon posts:

Miro PCTVPro (oude) waarbij het geluid ermee kapt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 3 seconde op 1 kanaal gezeten te hebben kapt ut geluid ermee! Ontzettend irritant, maar heeft iemand daar een oplossing voor?

BVD, Nappie

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
heb je een pro-versie?
dan heeft het misschien iets met de stereo te maken, die wordt meestal na zo'n 3 seconden actief.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de line-in volume uitgezet een keer (vanwege de ruis die er TOCH door komt!). Sindsdien doet ie het niet langer dan 3 seconde! Als ik um op mono zet, hetzelfde probleem! ;(

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

ik heb et zelfde probleem.. soms meer.. soms minder.. hangt af van pci-slot en windows-install (heel vaag)

hoop hiermee enige vaagheid geschept te hebbe

owja bij mij geld dus hetzelfde tarief... staan we nu weer kiet :)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
Slettebakje! :) Ik dacht echt: wat bedoelt die gast daarmee?!?! Maar toen zag ik SJU ernaast staan... :P

Windowz-install... Oftewel: 5x proberen me ghost te laden (in die ghost deed ie het eerst wel namelijk, PRECIES dezelfde configuratie!).. ?

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

neej.. maar ff serieus.. het kan volgensmij prima liggen aan het feit dat je nu op een andere plaat zit.. (dus andere/langere kabel) waardoor het signaal misschien iets minder is (ik heb et hier dus ook.. en zit een kabel van 25 meter tussen..)

misschien zou je kunne kijken offie et wel weer goed doet als je ff trug naar oude plaats gaat (zo gebeurd toch :) )

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je als je zo brak bent met kabels? :P
Pagina: 1