Ik was laatst bij een computer club en vroeg daar is aan de gene die daar alles regelt en naar mij idee nog wel een beetje verstand van PC's heeft, of hij wist waarom ik zo lage FPS heb met alle spellen 
(ok Quake2 loopt goed maar op 60Fps bij 800*600, en dat vind ik ook nogal laag, had ik op mijn cyrix 166 met deze kaart ook al.)
Volgens hem lag het PUUR aan mijn Celly 500, nou ik kon me dat eigenlijk niet voorstellen, weet iemand hier iets anders??
Ik heb een celly500@566
V3-2000 @185Mhz PCI
Maar het boeit ook niet of ik hem overklok of niet haal er geen FPS meer mee vind ik ook al zo raar.
Msi6199VA, met de via appolo pro 133 chipset met nog die A versie met de BRAKKE memory performance.
Ik weet het echt niet en zou het nu wel eens willen weten wat nu de reden is.
System spec. bij signature.
Heb binnen kort mooi een GFII Mx dan boeit het niet zo meer maar ik hoop maar dat ik er dan wel mee op vooruit ga
.
Bedankt,
Eppie
(ok Quake2 loopt goed maar op 60Fps bij 800*600, en dat vind ik ook nogal laag, had ik op mijn cyrix 166 met deze kaart ook al.)
Volgens hem lag het PUUR aan mijn Celly 500, nou ik kon me dat eigenlijk niet voorstellen, weet iemand hier iets anders??
Ik heb een celly500@566
V3-2000 @185Mhz PCI
Msi6199VA, met de via appolo pro 133 chipset met nog die A versie met de BRAKKE memory performance.
Ik weet het echt niet en zou het nu wel eens willen weten wat nu de reden is.
System spec. bij signature.
Heb binnen kort mooi een GFII Mx dan boeit het niet zo meer maar ik hoop maar dat ik er dan wel mee op vooruit ga
Bedankt,
Eppie