raar join probleem met diablo 2.

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 21:42
degene die dit kan oplossen is echt een held.

ik speel met een vriend diablo 2 naast elkaar op 1 adsl lijn. maar hij kan geen games joinen. hij kan ze wel maken maar dan kan niemand anders joinen.

kent iemand dit probleem??

ik word gek plz help :'(

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
Diablo gaat over port 6112. Staat je router/firewall/proxy wel goed ingesteld?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Penetrator
hij deed het eerst wel. totdat ik er vanochtend een nieuwe (maar precies dezelfde netwerkkaart) in heb gedaan. Maar waar zou ik dat moeten instellen? (alcatel tweaked adsl modem)

Verwijderd

Is het op Battle.Net en heeft ie maphack (of iets dergelijks) gebruikt? Dan kan het zijn dat ie ie nu "gebanned" is en dat ie alleen nog maar private games mag spelen (dus degene die hij heeft gemaakt).

Anders zou het kunnen dat Blizzard liever niet 2 games van 1 IP wil hebben.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dan zou hij die melding krijgen dat zijn CD key is gebannded. En 2 games van 1 ip is gelul want heb hier op een lan met 5 man tegelijk Diablo gespeeld en dat gaat prima :D

Ze spelen op 1 ADSL lijn dan neem ik aan dat ze dezelfde firewall of iets dergelijks hebben dus lijkt me dat sterk. Zal echt aan die pc liggen. Welk OS . . XP ? Misschien firewall van XP aan. Of hebben jullie allebei een iegen firewall?

p.s. Je wordt niet gebanned voor MapHack is client side niet server side.

There is no art to find the minds construction in the face

• Penetrator
ben er al achter, er is een bug in de servers van blizzard dat als er ook maar iets raars gebeurd tijdens je diablo. dus opeens disconnect. dan gaat de server raar doen en krijg je een ban van alle servers waarvan ze 100% zeker van zijn dat ze legit zijn. heel raar. maar de ban duurt maar 3 dagen dus zo erg is het niet

Verwijderd

wat is je account op diablo 2 LoD ?
Pagina: 1