Ik moet binnenkort veel domeinnamen registeren of verhuizen (180).
Weet iemand waar ik at goedkoop kan doen?
Weet iemand waar ik at goedkoop kan doen?
Verwijderd
Verwijderd
een .nl domein ?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:55:
Ik ben al een webhost tegen gekomen die het voor 17 euro per jaar doet! Zonder opzet kosten. En dan is er nog niet eens gesproken over korting :-)
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door RobbertC op 05-08-2002 18:23 . Reden: Hmm, euro tekentje gaat niet goed :? ]
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me niet zo'n probleem te zijn, wat moet iemand anders met zoveel domeinnamen?? En waarom ga je dit niet gewoon regelen met de partij die de hosting gaat verzorgen, daarmee kan je vast wel iets regelen.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 18:23:
nadeel is wel dat als je zelf gaat registreren, je ook de technische kant ervan in orde moet hebben (inprincipe 2 nameservers op de juiste manier geconfigureerd dus)
Verwijderd
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk. Of bedoel je dat één nameserver dan buiten je eigen netwerk staat?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:08:
maak gebruik van de nameserver van mijn hoster en een nameserver van mezelf.
Verwijderd
Verwijderd
Voor .com/.net/.org/.info raad ik Joker aan, is zelfs nog goedkoper als je 1000 euro inlegt (EUR 7,20)Slashdotter schreef op 06 augustus 2002 @ 01:03:
Wat betreft .com domeinen registreren is dit de allergoedkoopste.
Ze rekenen $8.95 per jaar! http://registrar.godaddy.com/default.asp?isc=goods005