Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rare Stroom aansluitingen op Asus P4S533?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Heb net een Asus P4S533 binnen gehad, de doos opengemaakt en nu heb ik 3 aansluitingen voor stroom. 1x CPU 12 V 4hoekig stekkertje met 4 polen, 1x ATX Stekker (Normaal) en 1x molex stekker (vastgesoldeerd op mobo).

Moet ik nu alle 3 de stroomaansluitingen vullen? Ik vind het raar dat die molex daar zit, zal die er zitten om het geheugen van stroom te voorzien? Mobo boekje is een erg vaag ding, er staat zelfs dat er SDRAM PC100/133 in mot ipv PC2700 DDR :D

Wie o wie kan me snel helpen, zodat ik zsm aan de slag kan?

..::System Specs::..

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 05 augustus 2002 @ 16:51:
Heb net een Asus P4S533 binnen gehad, de doos opengemaakt en nu heb ik 3 aansluitingen voor stroom. 1x CPU 12 V 4hoekig stekkertje met 4 polen, 1x ATX Stekker (Normaal) en 1x molex stekker (vastgesoldeerd op mobo).

Moet ik nu alle 3 de stroomaansluitingen vullen? Ik vind het raar dat die molex daar zit, zal die er zitten om het geheugen van stroom te voorzien? Mobo boekje is een erg vaag ding, er staat zelfs dat er SDRAM PC100/133 in mot ipv PC2700 DDR :D

Wie o wie kan me snel helpen, zodat ik zsm aan de slag kan?
Het lijkt me dat je daar gewoon een molex in moet douwen :) Anders zou ie er ook niet zitten..

Verwijderd

Is die niet voor chipset koeling?

Verwijderd

zover ik weet is die aansluiting nodig als je erg veel vermogen vraagt van je voeding, dan kan je een tweede voeding op die molex aansluiten (zware proc enzo)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

FastBunny

Give it the Works !

Je moet in ieder geval de ATX en die kleine 4 pins aansluiten. Die molex kan maar is niet nodig bij mijn weten :)

Zonder die 4 pins zal je P4 niet booten!

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Die is voor je extra voeding, m.a.w. je hoeft dan niet een speciale p4 voeding aan te schaffen , maar je kan volstaan met een gewone voeding(niet p4 ready)
Flexible Power Connectivity
The ASUS EZ Plug™ power connector lets you use your existing power supply and eliminates the need to buy a special ATX 12V power supply necessary to support your P4 CPU.
http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s533/overview.htm

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Keejz, thx m8'z ken ik weer aan de slag en btw he, dit is het eerste PIV systeem dat ik bouw hoor. Maar de cooler (boxed Intel) kan gewoon met dat hologram naar rechts en/of links? Koeler is symetrisch zag k!

..::System Specs::..

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

kimjansen

Nu ff niks...

die molex is ook wel eens voor een CompactFlash oid adapter die je bij je mobo kan kopen

Speed kills, but beauty lives forever...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:37

Convoy

g44p

heb zelf dit boardje ook gehad, je hoeft alleen de P4 aansluiting en de ATX aansluiting aan te sluiten ;)
Pagina: 1