Please help,ik heb mijn proc vervangen van xp2100 naar xp2200(TB)alles loopt perfect en stable,de temp is nu zo'n52 graden..dus ook goed.Het enige prob wat ik heb is dat mijn hd performance van 100.500 is gedaald naar let wel=3.003.Deze waarde is gemeten met het proggie hd speed v0.14.Ik heb de 4 in1+Pci-latencypatch opnieuw geinstalleerd maar het helpt dus niet.De hd wordt in de bios wel goed herkent als een ata schijf(133) oftewel dma mode 6.Alleen in windows is ie niet vooruit te branden.Iemand anders ook dit prob gehad naar verwisselen van proc? en wat kan ik eraan doen.Heb ook al in apparaatbeheer gekeken en dan wordt er aangegeven dat dit apparaat correct werkt(hd dus).Alleen in de onderste regel moet toch een sinnetje staan zoals :dit apparaat in alle hardwareprofielen inschakelen.En dat mis ik dus,kan verder ook nix selecteeren.
Wordt er langsamer hand gek van,het systeem is zo wel erg sloom.
Iemand die hier raad mee weet?Biosversie is 1011 en ik heb geen raid.Voor meer detail zie sig.
edit// Oh ja, ook bij het opstarten komt het blauwe balkje van windows wel zo'n 20 keer voorbij was voorheen 3* //edit
Iemand die hier raad mee weet?Biosversie is 1011 en ik heb geen raid.Voor meer detail zie sig.
edit// Oh ja, ook bij het opstarten komt het blauwe balkje van windows wel zo'n 20 keer voorbij was voorheen 3* //edit