m35i/c45 al modem. wie is het gelukt?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
ik ben nu alweer voor de 100e keer bezig dit voorelkaar te krijgen.

ik heb een data kabel voor m'n m35 (van datakabels.nl) en de windows drivers, maar als ik een verbinding maak en wil gaan inbellen maakt hij geen verbinding.

ik kan ook een c45 overnemen, maar daar kan ik al helemaal geen drivers voor vinden.

ik heb ook de soft data suite 5.0, waarmee het volgens siemens moet kunnen maar daar zit ook niks in van modem. (ja, illegaal gedownload, maar ik wil t natuurlijk eerst testen voordat ik weer wat ga kopen)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Richard

Kuru Kuru Kururin

Een M35i kan je 100% zeker mee modemmen, maar is een M35i een gadget?

20*350ZO45°

• sharkzor
oeps, hoort idd thuis in Internet & Telefonie
hehe

maar hij kan dicht, ik heb net de oplossing gevonden.
je moet alles wat met hardware flow control n zo temaken heeft uit zetten. toen dee ie t opeens!
en dat zetten ze ook niet in de handleiding |:(

Verwijderd

moved GT >> IT

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De C45 kun je trouwens ook als modem gebruiken met dezelfde drivers als voor de M35i :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
De drivers kun je met heel veel zoeken van de siemens site downloaden. Bij mobile.box.sk staan ze ook, veel sneller te vinden. Bij mijn weten is het niet illegaal deze drivers daar te downloaden. Indien dat wel zo is, sorry voor 't plaatsen van dit bericht.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21

Lief Adje

Love is in the air

mij lukt het wel, let wel op dat het niet wil met kpn prepaid (en somming andere prepaid), en dat je voor het inbelnr een $ teken doet anders werkt het niet

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
hrmz.. laatst voor iemand geïnstalleerd, zónder $-teken meteen inbellen.

• sharkzor
Tanu schreef op 05 augustus 2002 @ 23:56:
De drivers kun je met heel veel zoeken van de siemens site downloaden. Bij mobile.box.sk staan ze ook, veel sneller te vinden. Bij mijn weten is het niet illegaal deze drivers daar te downloaden. Indien dat wel zo is, sorry voor 't plaatsen van dit bericht.
een .inf bestandje kan moeilijk illegaal zijn ;)
ik heb de drivers daar ook vandaan ja. en in die guide die erbij zit staat helemaal NIKS over hardware flowcontrol uitzetten.
Pagina: 1