Hallo, ik heb alle transfers uit de Nederlandse competitie upgedate van dit jaar. Toen heb ik dat opgeslagen, en als ik nu naar start een nieuw spel ga, dan valt ie na het laden van database terug naar Windows, vervolgens is het spel afgesloten... Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik dit kan verhelpen? BVD NIEK
Zullen wel wat foutjes in geslopen en zijn en denk dat data files nu niet echt meer werken.
Maar je kan beter gewoon een kant en klare update van www.thedugout.net of www.sigames.com downloaden dan heb je ook meteen alle europese en internatione transfers erbij
Maar je kan beter gewoon een kant en klare update van www.thedugout.net of www.sigames.com downloaden dan heb je ook meteen alle europese en internatione transfers erbij
Ik raad je de CMSorted update aan (Ben ik zelf ook scout bij dus effe wat reclame maken
) de allernieuwste update komt binnenkort.degene die er nu opstaat is zo'n 2-3 weken oud......
Check maar op http://www.cmsorted.net
Check maar op http://www.cmsorted.net
Die CMSorted werkt super! Zelf heb ik net de Omega update ged/l. Dit is geen realistische update maar een soort 'super'league, waarin de Italiaanse leagues vervangen worden door leagues waarin alle topclubs in de wereld voorkomen. Erg leuk!
Grab shell dude!
ja inderdaad die is erg cool........ik weet niet of ze ondertussen al een nieuwe omega update uitgebracht hebben want het is al een tijdje geleden toen ik daarmee ging spelen en ondertussen zijn er heel veel transfers geweest.....Maar het was wel cool.....een keer iets andersjOzh schreef op 06 augustus 2002 @ 01:23:
Die CMSorted werkt super! Zelf heb ik net de Omega update ged/l. Dit is geen realistische update maar een soort 'super'league, waarin de Italiaanse leagues vervangen worden door leagues waarin alle topclubs in de wereld voorkomen. Erg leuk!
Nee, ik geloof niet dat er een update is, gewoon de squads van het begin van vorig jaar.TheFreak2002 schreef op 06 augustus 2002 @ 11:56:
ja inderdaad die is erg cool........ik weet niet of ze ondertussen al een nieuwe omega update uitgebracht hebben want het is al een tijdje geleden toen ik daarmee ging spelen en ondertussen zijn er heel veel transfers geweest.....Maar het was wel cool.....een keer iets anders
Grab shell dude!
Verwijderd
effe over die nieuwe update van cm sorted, van de vaart is daar nog steeds niet even goed als in het echt. Hij moet cker een van de beste talenten zijn van het spel maar dat is ie nog steeds niet. En dat vind ik wel jammer. Zo zijn er ook rare vrije transfers als bijvoorbeeld regilio vrede en richard knopper en het grootste ??? is wel landon donovan het is niet leuk dat je die als vrije transfer op kan pikken ????? Dit soort dingen zijn wel weer een beetje jammer
maarja voorderest is alles redelijk goed geupdate.
Ik denk dat van der vaart in CM wel zo goed is als in het echt......Maar zelfs als is die dat niet dan is dat zo omdat men onmogelijk alle statistieken van alle spelers (meer dan 100 000) goed kan krijgen......Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 13:25:
effe over die nieuwe update van cm sorted, van de vaart is daar nog steeds niet even goed als in het echt. Hij moet cker een van de beste talenten zijn van het spel maar dat is ie nog steeds niet. En dat vind ik wel jammer. Zo zijn er ook rare vrije transfers als bijvoorbeeld regilio vrede en richard knopper en het grootste ??? is wel landon donovan het is niet leuk dat je die als vrije transfer op kan pikken ????? Dit soort dingen zijn wel weer een beetje jammermaarja voorderest is alles redelijk goed geupdate.
Zo speel ik altijd met liverpool en Owen komt in CM in geen enkel spelletje dat ik startte ook maar in de buurt van zijn echte ik kwa doelpunten, terwijl als je naar zijn statiestieken kijkt dit wel in de buurt komt van zijn echte ik......althans das mijn mening.........
En ik denk dat de spelers zoals vrede en knopper werkelijk op free transfer waren op het ogenblik van de laatste update....in de volgende update niet meer verwacht ik.....
En de kwaliteit van deze updates is best goed ivm met andere updates......maar iedere update bevat zoiezo fouten en niet uitgevoerde transfers omdat het spel zo veel spelers en clubs heeft dat dit vrijwel onmogelijk is.........
En als er in jouw ogen iets verkeerd is met de update dan kun je zelf ook nog het e.e.a updaten met de editor......das niet zo erg, doe het zelf vaak genoeg
Knopper en Vrede waren inderdaad in die periode op zoek naar een nieuwe clubs.
Vrede speelt ondertussen ergens in Griekenland
en Knopper bij De Graafschap ofzo.
In ieder geval een kleine club.En dan te bedenken dat hij ooit topscorer was bij Ajax met 14 goals.Ok,het was toen een slecht Ajax...maar toch...speelde jeugd bij Feyenoord dacht ik..pff
Vrede speelt ondertussen ergens in Griekenland
In ieder geval een kleine club.En dan te bedenken dat hij ooit topscorer was bij Ajax met 14 goals.Ok,het was toen een slecht Ajax...maar toch...speelde jeugd bij Feyenoord dacht ik..pff
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Trouwens,nog een vraag over het spel de spellen...(nee,niet het bordspel)
Championship Manager dus...komt ie:
Waarom werkt bij mij CMonline niet?Dat progje waarmee je kan zien wie er online CM doen en beschikbaar zijn om te joinen of om te inviten?
Het heeft nooit gewerkt,bij mij dan,want bij die honderden mensen die ik online zag werkte het blijkbaar weer WEL goed
Championship Manager dus...komt ie:
Waarom werkt bij mij CMonline niet?Dat progje waarmee je kan zien wie er online CM doen en beschikbaar zijn om te joinen of om te inviten?
Het heeft nooit gewerkt,bij mij dan,want bij die honderden mensen die ik online zag werkte het blijkbaar weer WEL goed
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Verwijderd
bron:http://www.uefa.com/Footb...s/index,newsId=22634.html
Richard Knopper is voor 1 jaar verhuurd FC Aris Thessaloniki in Griekenland. Dus volgens mij beredenering was hij dus geen vrije transfer aangezien ze hem dan wel overgenomen hadden van Ajax. Of een andere club had zich dan wel gemeld voor hem.
Richard Knopper is voor 1 jaar verhuurd FC Aris Thessaloniki in Griekenland. Dus volgens mij beredenering was hij dus geen vrije transfer aangezien ze hem dan wel overgenomen hadden van Ajax. Of een andere club had zich dan wel gemeld voor hem.
gaaaaap oud nieuws is al een week bekend ofzo.
cmsorted update is idd goed, hoe heet je op het forum daar TheFreak2002 ?
cmsorted update is idd goed, hoe heet je op het forum daar TheFreak2002 ?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Zijn er ook nog ergens recente updates te vinden voor de season 00/01 versie?
Blender....
Pagina: 1