Ik heb een naar een nogal hardnekkig probleem. Namelijk dit:
ik heb een soort slideshow met JPeg's.
daarvoor heb ik in een timer wat code opgenomen:
maar op deze regel wil het programma nog wel eens een fout geven. Namelijk de "invalid parameter" fout. Deze code staat in een OCX maar als ik wat uitgebreider debug blijkt dat het programma out of resources is. Ik heb met allerlei programma's gecontroleerd maar het lijkt erop dat er echt geen geheugenlek in het programma zit.
Deze error komt alleen in windows 98 voor, na zo'n anderhalf a 2 uur.... altijd wachten dus
Een vriend van me zei toen dat dit best een error kon zijn die aangaf dat windows 98 door zijn handles heen is.
Ik heb ook al geprobeerd de regel code om te schrijven naar variaties als:
maar de error blijft hetzelfde.
Heeft iemand hier een oplossing/workaround voor?
ik heb een soort slideshow met JPeg's.
daarvoor heb ik in een timer wat code opgenomen:
code:
1
| imgMain.Canvas.Draw(0, 0, grImg[iImgNum]); |
maar op deze regel wil het programma nog wel eens een fout geven. Namelijk de "invalid parameter" fout. Deze code staat in een OCX maar als ik wat uitgebreider debug blijkt dat het programma out of resources is. Ik heb met allerlei programma's gecontroleerd maar het lijkt erop dat er echt geen geheugenlek in het programma zit.
Deze error komt alleen in windows 98 voor, na zo'n anderhalf a 2 uur.... altijd wachten dus
Een vriend van me zei toen dat dit best een error kon zijn die aangaf dat windows 98 door zijn handles heen is.
Ik heb ook al geprobeerd de regel code om te schrijven naar variaties als:
code:
1
| imgMain.Picture.graphic.assign(grImg[iImgNum]); |
maar de error blijft hetzelfde.
Heeft iemand hier een oplossing/workaround voor?