Verwijderd
dan heb je hem waarschijnlijk laten vallen. batterij eruit halen, even simmetje er opnieuw instoppen en het is weer ok...
als het niet ok is, is het misschien een contactfout tussen de foon en de sim, pinnetjes verbogen?
als het niet ok is, is het misschien een contactfout tussen de foon en de sim, pinnetjes verbogen?
Echt hard laten vallen heb ik um eigelijk niet (klein stootje moet ie toch wel tegen kunnen)
.
Contactfout lijkt me ook niet het probleem. Ziet er allemaal nog wel goed uit. Het is zo dat mn simmetje een beetje kan bewegen/schuiven in het slot waar die inzit (zeker 1 mm. speeling).
Ik weet bijna zeker dat dit een veel voorkomend probleem bij Siemens GSM's. Ik heb een aantal vrienden (ook met SL45, S35i, C35i) die ook vaak deze fout krijgen.
Contactfout lijkt me ook niet het probleem. Ziet er allemaal nog wel goed uit. Het is zo dat mn simmetje een beetje kan bewegen/schuiven in het slot waar die inzit (zeker 1 mm. speeling).
Ik weet bijna zeker dat dit een veel voorkomend probleem bij Siemens GSM's. Ik heb een aantal vrienden (ook met SL45, S35i, C35i) die ook vaak deze fout krijgen.
Verwijderd
ik heb alleen maar last van als ik hem echt op de grond laat flikkeren... maar ik heb dan ook geen millimeter speling. misschien is dat het toch. kan je niet met een klein beetje DUCT (gaffer) je sim vastzetten ofzo?
Kreeg die melding toen ik net mijn S35i had, bleek iets met de combo Siemens en (toen nog) Telfort te maken te hebben. Softwareprobleempje was dat..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |